Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Vi har brukt en i familien som fadder på begge våre barn. Hun brukte ikke oss som fadder på sitt første barn og når guttunge nr 2 skal døpes så bruker hun heller ikke sin egen bror. Jeg syntes dette er pissedårlig når vi har gitt henne den æren av å få vre fadder på begge våre. Samboeren min føler seg ikke veldig verdsatt som onkel akkurat.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg synes at det må være opp til hver enkelt hvem de vil ha til fadder. Synes ikke man skal forvente at man skal bli valgt som fadder fordi man har valgt vedkommende til fadder på egne barn. Kanskje de ønsker at onkel skal være onkel. Vet jo ikke hvor kristne dere er, men det kan jo og spille en rolle dersom de ønsker at fadderne skal følge opp barnet med kristendommen og din samboer ikke er spesielt engasjert... Jeg har valgt min søster som fadder på begge mine. Men forventer ikke at hun skal be meg når hun får egne barn. Tror ikke det har noe med hvordan hun verdsetter meg som tante heller.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Vi er ikke spes kristne, det å døpe er tradisjon. Hun følger overhodet ikke opp våre barn, men jeg føler meg dum som har valgt henne til begge våre når hun ikke vleger sin egen bror tilbake... HI
Gjest Filifjonka Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Valgte du henne som fadder kun fordi dere skulle få bli faddere til hennes barn? Livet fungerer ikke slik. Jeg hadde overhodet ikke giddet å bruke krefter på å bli fornærmet fordi jeg ikke fikk være fadder til et barn i familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå