Gå til innhold

operasjon i morgen og forskjøla i dag.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal legges inn i morgen for å operere (brystoperasjon). men er blitt forkjøla i dag. Vil dette ha noe å si for operasjonen? har ikke feber. men svir i nesen og halsen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må være helt frisk, dvs operasjonen blir utsatt!

Skrevet

Dette er jo et typisk spørsmål man ringer sykehuset for å få svar på....

Skrevet

Hvis crp er fin, og du ikke har feber, så skal det i utgangspunktet gå bra. Lykke til

Skrevet

HI her.. huff! nå gruer jeg meg fælt til operasjonen. Jeg tenker å ringe de og si at jeg er en smule forkjølet men er på bedringenes vei. men er på samme tid redd for at de vil si at jeg ikke får operasjon nå. jeg vil så GJERNE ha denne operasjonen nå!

jeg har ikke feber, hoster litt men d er mest i nesen det sitter. litt tett i nesen. Noen flere med erfaring?

Skrevet

Det hjelper ikke å ringe dem å si at du er forkjølet, men på bedringens vei hvis du kommer og er veldig forkjølet i morgen. Da er det bare deg selv du lurer.

Man skal være frisk når man opereres hvis det ikke er en akutt operasjon, hvis ikke er det stor fare for infeksjon.

Skrevet

Hi her. skreiv dette innlegget her i går. Operasjonen er om 4 timer. og jeg har kun en snufsete litt tett nese.

Skrevet

Jippi! Ringt de nettopp, jeg får operasjon så lenge halsen er fin:) ØNSK MEG LYKKE TIL!!!:)

God nakke og skuldrer og mindre bryst, here I come!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...