Mammatilsnart2:) Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Akkurat som den lille ligger med strøm pistol å gir meg støt innimellom . Det skjer når musklene i magen blir brukt . Litt vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut men dette er det nærmeste jeg syntes smerten kjennes ut som, den er like smertefull og går like fort over . Noen andre som har opplevd dette? Kommer alt fra å bære sønnen min til å strekke ut armen fort
♥Kabrimor♥ Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Som jeg svarte deg på den andre tråden din: Akkurat som jeg skulle sagt det selv!! Strømpistol! Jeg er gravid for tredje gang, men har _aldri_ opplevd noe lignende. For meg kjennes det ut som det kommer fra magemusklene, altså utenpå livmoren. Og det skjer dersom jeg bruker magemusklene, og gjerne vrir litt på meg samtidig. Jeg spurte legen i går og hun mente det antagelig var en nerve som kom i klem når jeg brukte musklene. Ikke farlig ihvertfall. Liggamentsmerter trodde jeg var mer de smertene man får helt nederst i magen ned mot underlivet, og de er mer stikkende, og de kommer ofte når jeg nyser. Dette med strømpistolen er helt annerledes, virkelig som å få strøm i seg!
Mammatilsnart2:) Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Fant ikke den andre tråden min men en gang så tok den på nytt Takk fos svar
sunshine28 Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 hei=) Vet akkurat hva dere mener... kjennes ut som en støt pistol på hver side av magen rett i musklene.. Får det når jeg snur kroppen fort til sides eller annstrenger magemusklene litt. Tok det opp med jordmor da jeg var på ul. Fikk beskjed om at det godt mulig kunne komme av at jeg måtte ta keisersnitt forrige sv.skap,og at de støt greierne var rett og slett av arret etter ks. ble strekt og dratt litt i.. Skulle ikke være noen fare med det sa hun. Men har noen av dere tatt ks før da?
Mammatilsnart2:) Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg hadde keisersnitt sist svangerskap jeg også ! Er det, det det kommer av,,, hmmmm ikke godt
nov08 og får nr2 i feb 2010 Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Hei Skjønner godt hva dere snakker om Jeg hadde også KS forrige gang
Mammatilsnart2:) Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg skal til jordmor i morgen. Håper jeg får noe mer svar da.... jeg går til fysio og trener pga bekkenløsning, det kunne jeg glemme nå pga smertene som kommer når jeg strammer magemusklene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå