Gå til innhold

"STØT" i magen !! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat som den lille ligger med strøm pistol å gir meg støt innimellom . Det skjer når musklene i magen blir brukt .

Litt vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut men dette er det nærmeste jeg syntes smerten kjennes ut som, den er like smertefull og går like fort over .

Noen andre som har opplevd dette? Kommer alt fra å bære sønnen min til å strekke ut armen fort :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg svarte deg på den andre tråden din:

Akkurat som jeg skulle sagt det selv!! Strømpistol! Jeg er gravid for tredje gang, men har _aldri_ opplevd noe lignende. For meg kjennes det ut som det kommer fra magemusklene, altså utenpå livmoren. Og det skjer dersom jeg bruker magemusklene, og gjerne vrir litt på meg samtidig. Jeg spurte legen i går og hun mente det antagelig var en nerve som kom i klem når jeg brukte musklene. Ikke farlig ihvertfall.

Liggamentsmerter trodde jeg var mer de smertene man får helt nederst i magen ned mot underlivet, og de er mer stikkende, og de kommer ofte når jeg nyser. Dette med strømpistolen er helt annerledes, virkelig som å få strøm i seg!

Skrevet

Fant ikke den andre tråden min men en gang så tok den på nytt ;)

Takk fos svar :)

Skrevet

hei=)

Vet akkurat hva dere mener... kjennes ut som en støt pistol på hver side av magen rett i musklene.. Får det når jeg snur kroppen fort til sides eller annstrenger magemusklene litt.

Tok det opp med jordmor da jeg var på ul. Fikk beskjed om at det godt mulig kunne komme av at jeg måtte ta keisersnitt forrige sv.skap,og at de støt greierne var rett og slett av arret etter ks. ble strekt og dratt litt i.. Skulle ikke være noen fare med det sa hun.

Men har noen av dere tatt ks før da?

Skrevet

Jeg hadde keisersnitt sist svangerskap jeg også ! Er det, det det kommer av,,, hmmmm ikke godt :(

Skrevet

Hei :)

Skjønner godt hva dere snakker om :(

Jeg hadde også KS forrige gang

Skrevet

Jeg har ikke tatt keisersnitt.

Skrevet

Jeg skal til jordmor i morgen. Håper jeg får noe mer svar da.... jeg går til fysio og trener pga bekkenløsning, det kunne jeg glemme nå pga smertene som kommer når jeg strammer magemusklene :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...