Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 itj ha d bra me sæ sjøl. Fatte itj at d finnes mødre som e så opptatt av å spre shit og ekkelskap t andre folk. Må si æ syns synd på ungan dåkkers visst dåkk e sånn i virkeligheten. Uff, tørs itj å tenk tanken en gang. Nånn gang så jør væl barnevernet ei god gjerning med å innvolver sæ i enkelte familia. Tippe at dåkker e småfeit, jævli missfornøyd me livet, har en mann som e later enn latest, unga som kauke og hyle pga av dåkker jør d. E vel ber å ta i et tak i livet sett sjøl ennj å spre shit t andre folk.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 For du mener at dine fordommer mot overvektige, din evne til å hoppe til lite intelligente konklusjoner og din trang til å rakke ned på mennesker du ikke kjenner gjør deg til en egnet mor? Utfra det du skriver gjorde du nå akkurat det kjefter på andre for, du spredde dritt og utriveligheter. Man kan jo da bare håpe barnevernet snart banker på døren din, det er jo din egen løsning
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Du har så rett, Hi. Får håpe noen tar til vette snart og heller hjelper til her inne så det blir et bra forum igjen. Er ikke akkurat trivsel å være her, men visst vi bare begynner vi så henger vel de onde mødrene seg på samme bølgene. Jeg bare overser alle ekle og rare svar her.. Orker ikke mere. De får bare holde på for min del ja. Viser bare at de ikke har et bra liv. Sånn som anonym 08.52 foreksempen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Hehe. Du klarte jo ikke å overse det så lenge du kommenterte det. Og det er et poeng i det jeg sier. HI var rett og slett ufin mot overvektige i sitt innlegg. Hvorfor det liksom? Her reklamerer hun for det å være snille mot hverandre, man skal ikke være ekkel, men så gyver hun løs på overvektige. Flott det! Du snakker om å være blind for egne feil!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Ja, du overser ikke stort mye du eller ser jeg anonym 09.04;P
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Skjønner ikke hva du skriver, kan du prøve å skrive på norsk?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Nope, men så hevder jeg heller ikke at jeg overser ting her inne. Jeg henger meg glatt opp i diskusjoner her, og innrømmer det også
Tigerpote Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Uff, det er sjelden jeg gidder å lese innlegg på dialekt, men gjør det av en eller annen merkelig grunn i dag. Hva er greia med å skrive på dialekt egentlig? Siden du har forklaringen på hvorfor folk her inne er så ekle hi, er det jo egentlig synd på dem, og du kan jo heller forsøke å hjelpe dem. Kom med forslag til livsstilsendring, hvordan forandre mannen og noe om positiv tenkning så blir det så bra så. Hva gjør DEG til et lykkelig menneske hi? Hva kan andre lære av deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå