Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Føler meg som et nytt menneske, lillemor sov natten gjennom, våknet riktignok kl 06 men det gjør ingenting for jeg har fått mange timer søvn nå
mer enn bare mor Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 så bra!! måtte du gi smokk innimellom, eller sov hun i strekk? og hvor lenge? kan tenke meg at det var deilig ja
Itsrejk Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Så deilig! Skjønner så innmari godt at du føler deg som et nytt menneske. Jeg står også gjerne opptidlig, bare jeg får sove natta gjennom. Driver med nattavvenning i helga, og det går supert. Andre natt nå så var han våken bare en eneste gang, og roet seg på minuttet da pappaen kom. Kanskje er det håp om at det er helt slutt på oppvåkningene snart...
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg gav smokk en gang sånn i 02-tiden (tror jeg, var helt i koma selv;)) og da sovnet hun med en gang igjen:) Spiste da siste måltid kl 22.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Lykke til Itsrejk! Min er bare 2 mnd så stresser ikke med det altså, men fantastisk herlig om det går seg til på egenhånd:) Jeg står også gjerne tidlig opp, er i grunn A-menneske selv jeg bare jeg får sove på natten.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Her han lillegutt også sovet hele natten ) Jeg var overlykkelig når jeg så på klokka, for han har tullet så mye på natta i det siste. Han fikk siste måltid halv 8, sovnet halv 9 og våknet ikke før halv 6 ) Han våknet ikke for å få smokk heller. Så fikk han mat, og sov til kvart på 8! Han er 3,5 mnd.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Krysser fingrene for at denne natten blir like bra:) Ellers er jeg i grunn bare lykkelig for å ha en baby som legger seg før kl 20 og ikke engang trenger å bysses i søvn jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå