Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 for å finne ut at jeg blør :-( Ikke bra. Veldig lite enda, men kjenner det skal bli vanskelig å sove i natt. Snufs. Mannen er på byen, så det er litt stusselig dette her. Jeg er 8+3.
Høygravid guttemage <3 Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Huff Føler med deg, håper det ikke er noen sa. Vent å se om blødningene gir seg, hvis ikke må du ringe legevakta eller noe imorgen. Ring din kjære og fortell han hva som skjer, han kommer nok sikkert hjem til deg Trøsteklem fra meg og krysser fingrene for at alt er ok!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Blødninger trenger ikke bety at du mister. Blødde selv da jeg var gravid, og det gikk bra. Legg deg, du. Og slapp av.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Det stoppet heldigvis med det lille jeg blødde i natt....jeg krysser fingre for at det ikke blir mer....selv om jeg kjenner jeg er litt pessimist. Lurer på om jeg får time hos gynekologen min i morgen pga blødningen?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Hvis det har stoppet opp, er det sikkert bare livmorveggen som blødde litt. Men du kan jo ringe og spørre om du kan få UL for å se om det er hjerteslag på fosteret. Det gjør de sikkert. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå