Gå til innhold

Herregud- mannen min er dritings...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri sett han så full. Han fablet og krabbet rundt på måfå. Så fikk han for seg at han skulle sove i kjelleren, av alle ting. Jeg hadde låst døra så han ikke skulle komme seg ned så fant han en annen nøkkel(??). Hvordan han greide det i all rusen forstår jeg ikke. Så var vi tre stykker som rev og slet i han mens han hang med hele overkroppen over kjelleren. Det er et fritt fall på ca tre meter.

Nå har jeg alle nøkler i lomma og heldigvis har han sovnet:)

Jeg har aldri vært så redd for han noen gang!

Har snakket med legevakta som sa at jeg bare skal ringe igjen hvis han blir dårligere, men nå ser det ut til at han sover godt.

Hater alkohol!

Hva gjør dere i kveld da? noen som sitter oppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sover alle søtt- heldigvis:)

Nattinatt alle som allerede sover her inne!

Skrevet

Har også opplevd lignende, men var ikke fare for at han skulle falle 3meter rett ned da. Men en stupfull samboer som står over doskåla for å spy, også finner han ut at han skal pisse, så han snur seg og spyr heller ned hele tørkestativet med masse rent tøy som jeg hadde hengt opp noen timer i forveien...

Jeg ble litt pist jeg da...gubben sovna på badegulvet mens jeg vasket og fiksa der inne, også gikk jeg og la meg....

Straffen hans var en forferdelig form dagen derpå.. ;)

Skrevet

Kjenner jeg er glad jeg har en "kjedelig" mann som aldri blir full!

Skrevet

He he, samme her, mamma_heksa :-)

Skrevet

Vi har aldri slike fyllekuler, men i går inviterte vi til fest for å drikke opp litt sprit etter bryllupet. det er to år siden, og ingenting av den spriten har vi rørt etterpå.

Han stopper ikke å drikke sprit, men jeg hadde glemt det for det er så mange år siden. En kompis av han som tidligere har sjenket han ocverdrita på sprit, valgte å helle en hel kopp full av vodka og servere. Så gikk den ned på høykant og da ble han helt lost etterpå.

Denne gjesten måtte vaske dassen før han dro hjem:) ... Sikkert stygt gjort av meg, men med de omstendighetene synes jeg rett og slett han var en dårlig kompis.. HVordan kan venner gjøre slikt med hevrandre?

Han er en god kompis som kjenner mannen min godt- da gir man ikke ut slike ting. Selv om mannen min så klart tar ansvar for at han drakk hele greia, så gir man ikke ren vodka til de som alldri stopper å drikke...

Ja ja, nå sitter han her og spiser og skravler, men hadde ikke jeg hatt venner på overnatting ville mannen min antakelig ligget på sykehus med et brudd eller nakkeskade.

Vi ble enige i dag om å helle ut alle de litrene sprit vi har... tror det må være 6 liter vodka og halve flaske rom og bacardi:)

Vi har sprit forbud i huset.

Skrevet

Til HI

Er dette noe du opplever ofte med amnnen din eller siden du skriver at du hater alkohol?

Eller var det et engangstilfelle?

Litt forskjell på det syns jeg. Alle kan bli litt for fulle en gang eller to, men skjer det ofte må varselslampene tennes. Barn skal ike se foreldrene sine fulle eller beruset. Håper ikke det var barn tilstede.

Skrevet

Nei, herregud. Det er antakelig fem år siden sist vi hadde fest og NEI det var ikke barn tilstede. Tror du er gal jeg kvinne:) he he

Skrevet

Hehehehehe - HUFF! Enda godt det endte bra... men du burde filmet han i går - og tvunget han til å se gjennom hele seangsen;)

Ikke verst å klare å spise på morgenkvisten etter en slik fyllekule, det skal han ha!

Skrevet

han spydde opp alt i går kveld:) He he!

Han husker bruddstykker og sa han syntes vi var veldig kjipe som ikke lot han rulle ned trappa! Ha ha..

Han får straffen utover dagen og videre inn i uka... Det tar noen dager å komme over noe slikt. Etterpå skal vi hente datteren vår og, såd a får han noe å bryne seg på. he he

Skrevet

Ja det var godt å høre at det ikke er slik hver helg. Han har nok fått seg en lærepenge. Og jeg skjønner faktisk at det er lett å bli for full hvis man ikke har drukket på to år.. (noe som er uforståelig for meg siden jeg er så glad i rødvin, sprit drikker jeg aldri)

Men å bælme et glass vodka var nok ikke lurt nei.

Ja det var godt du hadde venner som hjalp til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...