utrolig78 Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Hadde bare lyst å dele min historie, så kanskje den kan motivere/hjelpe andre i samme situasjon. Fikk mitt første ( og foreløbig eneste ) barn for snart elleve år siden. Etter det gått på p-piller fram til for tre år siden. Begynte da å prøve å bli gravid, uten hell... Aner ikkje hvor mange tusen som ble brukt på tester, for mensen kom jo aldri!! Var uten mensen i ett helt år. Dro til gynekolog, og fikk konstatert PCOS. Prøvde pergotime, uten hell. Legen mente neste skritt var å prøve andre medikamenter, men dette bekymret meg. Dernest rådet han meg til å prøve å gå ned i vekt. ( hadde 20-30 kg for mye). Gikk ned 11 kg, og etter 2 mnd var mensen regelmessig!! og nå har vi termin i juni :DDD Så til alle der ute med samme problem; det kan løse seg på naturlig vis )
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Gratulerer så masse Jeg ELSKER slike historier Håper det blir min tur en dag...
lulle88 Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Fantastisk!! Gratulerer så masse!! Jeg gleder meg på deres vegne! Jeg har også noen kilo for mye, men har lagt om til lavkarbo, begynte for en uke siden, og har allerede gått ned syv kilo! Leste her inne at flere pcoere skrev dem hadde lagt om til lavkarbo, med svært gode resultater! Spiste vanlig brødmat tidligere, pasta, ris, poteter etc til middag, og spiste hver tredje time, men jeg gikk tvert imot opp i vekt, selvom jeg trente mye og var mye i aktivitet, Så som svarteper sier: Håper det snart er min tur! Ønsker dere begge to lykke til!! ;D
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 hva spiser du ¨på denne lavkarbo-greia?
lulle88 Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Masse grønnsaker istedetfor pasta, ris og poteter, ryvita(?) knekkebrød istedetfor brød, samt havregrøt, nøtter, cottage cheese.. Lavkarbo.no har masse forslag
lulle88 Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Bare hyggelig! Bare å spørre om det er noe du lurer tvitvi!
utrolig78 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2009 Hei igjen! Takk for støtte til dere som har svart Er nå 9+1, og det går strålende. Ser dere diskuterer litt lavkarbo osv. Jeg gikk selv på Xtravaganza. Dette setter jo også kroppen i ketose, slik som også Ketolyse-kuren gjør, men med kun bruk av pulver. Jeg gikk kun tre uker på dette, og gikk da ned 9 kg, de to andre kg kom med litt mat i tillegg. Men det er tøft å leve på pulver, og ikke alle kropper har godt av det heller. Har to venner som har brukt Ketolyse- kuren, og det er like effektivt; men man får lov å spise mat :DD Så det er absolutt verdt forsøket. Når gynekologene begynner å snakke om Metformin +++ fikk iallefall jeg hetta, og tenkte at naturmetoden bør prøves først. Og det er jo oppsiktsvekkende når mensen kommer som ei klokke to mnd etter vektnedgangen. Men kiloene er ikke lett å bli kvitt, det vet alle vi som har slitt!! Men nå skal det bli moro å "få lov å bli litt rund" ;p Blir så rart med baby igjen, er jo 11 år siden sist!! Masse lykke og gode "vibber" sendes til alle mine medsøstre )
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #9 Skrevet 29. oktober 2009 Gratulere:)) Jeg har selv blitt gravid på den naturlige måten.. gikk ned 10 kg ingen forandring i matveien og ble straks gravid etter 2 mnd uten p-piller ) Så det er mulig! Lykke til alle sammen! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå