Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Til nå har jeg tenkt på malerier, tegninger, bilder, perlerier, honninglys/støpelys, såper.. Flere tips??
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Honninglys høres flott ut. Malerier eller bilder av dem er alltid bra. Med ramme, selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 kjøp grytekluter og ta ett håndavtrykk av barna på.(kanskje best til besteforeldre) Eller så vet jeg man kan få kjøpt kalendere der du kan lime inn egene bilder eller så kan barna tegne en tegning til hver av måndene )
Frøken Anonym Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 - Gipsfigurer - Gipsavtrykk av hender - maleavtrykk av hender med dikt til - julekort sjekk panduro - de har mange ting som er enkle for barn, men som likevel virker kompliserte for den som får det.
Himmel og hav Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Meiseboller marsipanfigurer dekorere på krus eller glass med maling eller "glasstusj" merkeapper til kofferter (mal, klipp i riktig str. og laminer eller fest kontaktpapir på begge sider)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Selvmalte bilder med ramme synes jeg er litt overpretansiøst... Jeg hadde i alle fall ikke satt pris på et innrammet bilde, hadde da følt meg pliktet til å henge det opp.. Småkaker i glass med et tørkle og sløyfe på er koselig,
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Barnemalerier er den flotteste kunsten jeg har på mine vegger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå