Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg får så vondt. Nå ligger min lillegutt på rommet sitt å hoster og hoster til han brekker seg. Det høres så vondt ut, jeg vet det er vondt. Jeg føler meg så hjelpesløs. Sitter faktisk å gråter. Hosten er sånn skikkelig ekkel hoste, litt tørr men skikkelig kraftig.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Om du har mentolathum i hus så smør det under bena hans. Og hev hodeenden på sengen.. frisk luft inn på rommet kan hjelpe litt og kanskje.. Huff det er leit når de små er syke vi er nettopp ferdig med runde nr 2 på 3 uker :/ God bedring til lillegutten =)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Huff, vet hvordan du har det nå, vesla her i huset har hatt sånn hoste i noen uker nå, forferdelig å høre på. Vi har det kjølig på rommet hennes og det hjelper litt. Har hatt en sånn hosterunde med henne før også, og da oppsøkte vi legen, var inenting å gjøre noe med unntatt å gjøre lufte godt på rommet, heve senga, honning osv. Det rare er at hun hoster stort sett bare på natta. Håper det går over snart for alle små som hoster for tiden, har inntrykk av at det er mange og at det varer over noen uker desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå