Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Når jeg trykket hjem så kom ingenting opp??? men litt nedenfor stod det endre "et eller annet" og det stod at disse profilene er skjult fra din nyhetsoppdatering.. vil du endre dette??? Jeg har altså ike sett deres oppdateringer på en stund men kan ikke huske å ha endret dette selv? Går det? Hva skjer?
Joikaboll@ Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Tror tryneboka har litt problemer i kveld, får opp det samme jeg også.
chill+enda en til Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Tror ikke ting funker som det skal der idag nei. De nyeste statusoppdateringene er visstnok noen timer gamle. Retter seg vel opp etterhvert. Kanskje det er en ny applikasjon med virus? Folk legger jo til det som er av applikasjoner ser det ut til.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 men når jeg ser tilbake på deres oppdateringer så har jeg ikke sett de på ihvertfall et par mnd så dette er noe som har vært lenge.... mulig de har endret slik at jeg ikke ser deres oppdateringer??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå