Twintipp og himmelblå Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Yepp, det synes jeg:o) Liker menn som ikke gir alt av seg selv etter et lite skrått blikk:-p
cherry coke Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Nja...Likr godt den typen menn, men vet ikke om jeg synes at han er veldig kjekk. Helt ok.
Ksenia & Anjem Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2009 Hihi Jeg syns han er KJEKK!! Ser på filmen nå..blir aldri lei den serien..haha
Tante Blås Squaw Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Kjekk, men steike dum. Og da ble han brått ikke så kjekk lenger likevel ;o) Men AIDAN, derimot! *sikle*
togutter-08og10 Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Gammel tenker jeg. Og nei jeg syns ikke han er så kjekk.
petite fleur Skrevet 4. oktober 2009 #10 Skrevet 4. oktober 2009 Mr. Big er absolutt ikke den type mann jeg liker, verken av utseende eller væremåte. Liker jordnære, ærlige gutter som ikke spiller spill med meg :-) Samboeren min er vel noe av det ærligste som finnes, og ligner jo overhodet ikke på Mr. Big :-) Kjære IT-nerden min :-) Men Aiden, ja...han er kjekk han! (Og som jeg gråt da det ble slutt utenfor kirka...herregud, he he)
Aliena Skrevet 4. oktober 2009 #11 Skrevet 4. oktober 2009 Tja, grei nok. Liker Aidan bedre. Men hvordan de kunne falle for et fehode som Carrie er utrolig.
cherry coke Skrevet 4. oktober 2009 #12 Skrevet 4. oktober 2009 Ja, Aidan er flott! Men nå synes jeg at serien er dritt dårlig og får makk av både carrie og miranda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå