Gå til innhold

Klarer ikke slanke meg, er altfor glad i mat :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips som dere kan dele med meg?

Hater kroppen min sånn som den er i dag.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her og, ikke for at jeg trenger å gå ned så masse, men noen kg hadde vært greit;)

jeg er så glad i mat, spiser ikke så ekstremt mye, men spes på kveldene er det godt med noe godt;)

Skrevet

Spis lavkarbo! Du er aldri sulten, og kan kose deg med ganske så god mat.

Sjekk ut lavkarbo.no, og denne bloggen: http://lenabeatrice.net/

Skrevet

Skjønner det godt, har vært der selv, men har ikke et konkret tips som gjør deg mindre glad i mat. Trening funket for meg, matlysten endret seg og jeg fikk lyst på sunnere mat. Men det er ikke sikkert at det fungerer for alle. Først og fremst må du klare å være glad i kroppen din slik den er nå, selv om man kanskje har lyter her og der, er det en fantastisk maskin:)

Skrevet

Det er så vanskelig, prøver og prøver, men det går ikke! Er ikke direkte fet, men har litt for mye.. er ganske høy, jeg burde veie rundt 65-70. nå veier jeg 85-90. må ned 20 kg! trives ikke sånn her... er ikke lett når man bor sammen med en matmoms, som har cola flaska på bordet hele tiden og er glad i usunn mat. huff :P

Skrevet

Mye har med innstilling og tankene dine... Kom i gang med trening 2-3 ganger i uka,da noe som du gjerne liker.. Finnes det Aquaaerobic i nærområdet,så er det en fantastisk treningsform som får kiloene til å gå av! Noe som har fått kiloene av hos meg er at jeg har begynt

*med mindre porsjoner med middag,

*1 skive brød istedet for 2,

*kuttet ut brus og sjokolade på hverdager

*kuttet ut iskaffe (inneholder 300 kcal i en liten boks) :-o

*mer frukt

*vann istedet for juice til tørstedrikk

*småspising mellom måltider

* trene 2-3 ganger i uka,styrke,vannaerobic og mage/ryggtrening

Sett i gang og du klarer det :) Lykke til!!

Jeg har nå siden mai gått ned fra 68 til 62!! :D

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen! :) Jeg må bare klare det!!!! kjempeglad for tips!

Skrevet

Det skal jammen ikke være enkelt, har også en drøm om å miste 20 kg, og gjerne 10 før jul. Jeg har en skrallen hjerne som ikke lystrer meg og er sinnsykt svak for det søte.

En kur her varer aldri mer enn 3-4 dager, da gir jeg opp.

Lykke til!

Skrevet

Jeg gikk på Allevo-kur i 2 uker (pulver) for å få en kjapp start..Så har jeg begynt å spise hver 3.time. Spiser knekkebrød i stedet for brød, prøver å velge så sunt pålegg som mulig, spiser en del mango og druer som er litt søtt. Drikker ikke brus i ukedagene, men lørdag til maten. Har byttet ut middagstallerkenen med en mindre tallerken, og prøver å lage sunne middager. Teller kalorier og skal ligge på 2000 pr dag..Teller ikke så nøye nå lenger, men i starten var jeg kjempenøye og førte opp det jeg spiste på allevo.no.

I tillegg til å veie meg, måler jeg magen min(problemområdet mitt). Spiser litt sjokolade og is på fredager, og litt på lørdager:) Veier og måler meg på fredager i stedet for på mandager ;) Parkerer 20 min unna skolen sånn at jeg får 40 minutter trim de dagene jeg er på skolen. Prøver å få 1 dag på treningsstudio i uka.

Jeg har planer om at det skal være sånn livet ut, dette er ikke en kur..derfor er det viktig at jeg spiser sånn at jeg ikke går rundt og er sulten eller at jeg aldri kan spise noe av det jeg elsker(sjokolade f.eks).

Har siden begynnelsen av juni gått ned nesten 7 kg og 7 cm rundt magen:) Nå går jeg bare ned 100 g i uka, men det går i alle fall ned..Har ikke trent så mye de 2 siste ukene, men om man spiser lite og ofte er forbrenninga i gang uansett:)

Vet ikke om dette er til noe hjelp for deg, men håper det:)

Skrevet

Da er du som meg!

Begynn på Grete Roede! Der får du spise alt av mat, men det må bare begrenses i mengder og jeg går ned i vekt for første gang på fire år!

Jeg får faktisk spise mer nå enn jeg gjorde før jeg begynte på kurs. Jeg ikke ned fordi jeg ikke spiste nok. Helt utrolig, men sant!

Skrevet

Det finnes tusenvis av løsninger, trikset er å finne det som funker for DEG :o)

Jeg spiser for mye når jeg har mye vondt, så jeg sørger for å ha sunne matvarer i hus. Bedre å gumle bananer og pærer enn melkesjokolade...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...