Blåmandag¤ Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Ikke de tyngste, men de i lilla eller blått med ullsokk til å ta ut. Noen som har prøvd de? Har bestilt dem til mellomste på 2 år, men er det varme nok til å bruke hele vinteren? Blir de for stive og tunge til en så liten unge?
PopUp Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Minsta her hadde de ifjor og har kjøpt nye i år... Hun er 2,5 nå. De er fantastiske, er varme ned i minus 30!
Blåmandag¤ Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2009 Hmm. Og hun kommer seg rundt i dem, de blir ikke for klumpete? -30 skal ikke min ut i, hehe.
PopUp Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Nei, det har gått veldig bra ) De til voksne er mye mer klumpete enn de til barn. Jeg er veldig fornøyd, og hun har heller ikke klaget, hehe... (Hadde nok hørt det (o;)
Blåmandag¤ Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har Sorel selv, de er utrolig varme og gode, men tunge og fæle. Føler meg ikke akkurat grasiøs i dem, kan du si. De er kanskje altfor varme til å bruke nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå