Gå til innhold

Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forelsket i pappaen til den lille gutten min, men han sa helt i starten av graviditeten at han ikke var interresert i meg. Han ville heller ikke bli pappa, og ville heller ikke stille opp sa han.Kom med alle grunner til hvorfor han ikke kunne bli det, inkludert at han ikke følte noe for meg. Nå er han en kjempe god pappa, stiller opp og er ofte innom på besøk og jeg blir bare mer og mer forelsket. Hva skal jeg gjøre? Glemme hele greien, eller snakke med han(har et håp om at han kanskje har noen følelser selv om han sa han ikke hadde det for ca et år siden) eller bare la tiden gå og se hva som skjer? Andre med lignende erfaring? Vi har aldri vært sammen. Vet at folk gjerne synes det er vanskelig å si noe, siden dere ikke har sett oss sammen, men blir glad for alle gode råd eller folk med lignende erfaring..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell han en gang for alle hva du virkelig føler. Det kan være verdt det.

Hvis han ikke gjengjelder følelsene, har du iallefall gjort ditt. Følelser kan ikke folk hjelpe for at de mangler for et annet menneske.

Skrevet

Har faktisk vært igjennom NØYAKTIG det samme som deg, hele historien, for en del år siden. Du har fortalt ham hvordan det ligger an, det er opp til ham nå.

I mitt tilfelle skjedde det ikke noe mer, og i det dag er jeg veldig glad for det. Har et godt forhold til ham, men er glad jeg har stiftet familie med en ny mann.

Skrevet

Har aldri sagt til han at jeg har følelser for han. Vi gir hverandre aldri klemmer eller noe sånt, gjorde det i starten av svangerskapet, men ikke nå..Redd for å fortelle det til han, også ødelegge det vi har nå. Må jo ha kontakt med han resten av livet pga vår felles sønn. Og ser han så og si hver eneste dag, dumt å være flau da.. Så er redd jeg ikke tør å si det til han, men hardt å gå sånn hver dag og..

Veldig glad du har stiftet en ny familie, viser at det er håp uansett hva jeg gjør. Glad noen gidd å svare, selv om jeg ikke er blitt klokere..

Skrevet

Andre med lignende erfaring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...