Gå til innhold

mammaklær i bergen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har funnet butikken i oscars gt og H&M like ved Kløverhuset...

finnes det fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kjøper mammaklær i bergen?

H&M synes jeg har ganske dårlig utvalg og Mor & Meg er fryktelig dyre...

skulle gjerne hatt litt mer å velge mellom....

Skrevet

Jeg var til Bergen i sommer. Fikk da tips om en butikk som heter mammashop. Der var det utrolig bra service, og jeg fant meg MYE klær. Anbefaler den butikken på det sterkeste!!! :)

Skrevet

Der er en under smørsbroen...Ikke min smak men grei butikk :)

Ellers så var det mye bedre forrige gang jeg gikk gravid,da hadde jo lindex mamma-klær også. Som de nå har SLUTTET med...Hallo? Jeg er fra Bergen og skjønner ikke hvor vi skal kjøpe mammaklær når butikker stenger av produksjonen....

Kanskje cubus og slike steder har mammaklær? Aner ikke. Jeg har heldigvis er god del klær fra forrige omgang, så har ikke trengt noe særlig nytt. Lykke til for deg og alle gravide bergenserinder... Man kan jo kjøpe på Store-størrelser-avdelingen, men da er ikke passformen riktig nei...

Skrevet

er heldig og har funnet litt brukt og kjøpt litt på H&M (bare én av avdelingene som har mammatøy i Bergen tydeligvis irriterende nok) og et par plagg på "mor&meg" (men der blir man jo flådd og det har ikke en fattig student annledning til)

vet det skal være en spesialforretning til et sted.. er det mammashop kanskje? er det den som ligger under smørbroen?

sikkert ikke billig der heller tipper jeg....

Lindex har ikke, ikke Kappahl og ikke Cubus etter hva jeg har fått med meg...

er det noen som vet om i det minste fler H&M avdelinger som fører mammaklær?

noe litt utenfor byen da? Åsanesenteret eller noe?

hvorsomhelst... jeg har jo bil da...

er frustrerende dette her... kommer opprinnelig fra Telemark og der er jeg vant til at alle H&M avdelinger fører mammaklær... riktignok er ikke alt ike sentralt der som her, men jeg ar da flere butikker å velge i, MYYYE større utvalg og gjerne bare 10 min kjøring mellom byene de ulike butikkene ligger i...

frustrerende!

Skrevet

H&M på Lagunen har mamma klær. ikke det største utvalget, men litt har de :)

Skrevet

ok takk :) da er det 2 i allefall :)

Skrevet

Jeg er fra Drammen, men var innom Åsanesenteret i sommer. Fant verdens beste olabukse m.m. på Polarn o Pyret. Jeg synes ikke prisene er så ille der, selv om du må betale litt mer enn på HM. Utvalget er kanskje ikke så stort, men klærne er solide:)

...og så har de utrolig mye fint til den lille der...

Skrevet

Mammashop butikken ligger i Jon smørs gate. Like ved teateret. (måtte bare finne lappen der jeg hadde skrevet ned adressen)

Syntes ikke prisene der var ille jeg. Og jeg syntes de hadde mange fine klær. Smak for de fleste vil jeg tro.

Hadde veldig mye bukser å velge mellom, og det var det jeg syntes var viktigst. :)

Hadde også mange topper, men topper synes jeg ikke er så vanskelig å få tak i med den moten som er nå..

Skrevet

De har mammaklær på H&M i Åsane. I underetg. Var der for to uker siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...