Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Sier dere bare hadet bra... Glad i deg. Sees senere når mamma/pappa er ferdig på jobb...... Jeg sier alltid: Hadet godt lille venn, glad i deg/elsker deg. Må dere ha en fin dag. Synes det er en del som sier: Nå må dere være snille da.....Som om det forventes at de skal gjøre noe galt/oppføre seg dumt.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Spør alltid om jeg får en hade kos, og ha en fin dag i bhg.
Bunnies by night Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Kos deg i barnehagen, elsker deg over alt i verden, ser deg etterpå
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 "Ha det, *navnet*" Hvis han skulle gråte får han lov å ta med seg teppet og smokken inn, men det går stort sett bra. Han løper så fort at det er ikke sikkert han rekker å gi meg kos en gang
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 ??? ha det... gleder meg til å se deg igjen snakkes gutten min gled deg då i kveld skal vi .... glad i deg verdens beste gutt det varierer fra dag til dag. har aldri hørt noen si at du må oppføre deg fint
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Ha en fin dag,husk å være snill med alle og husk at mamma er glad i deg!
Agehya Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Pirker som regel borti henne et par ganger for å få kontakt og sier hadet. Og så vinker hun meg bort, for hun har ikke tid. Søte da.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #8 Skrevet 3. oktober 2009 Får så vidt sagt hadet til henne for hun er så ivrig på å komme seg inn til de andre. Men pleier alltid å spør om en kos, og og sier hadet. Vinker og gir en sleng kyss. Pleier å få det som jeg vil til slutt da......hehe.....Er så glad for at hun har det så trivelig i bhg.
Gutt 05 og 08 Skrevet 3. oktober 2009 #9 Skrevet 3. oktober 2009 pleier og si, ha det kjempe fint i barnehagen i dag da gutten min, mamma er kjempe glad i deg. hade.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 3. oktober 2009 #10 Skrevet 3. oktober 2009 Har ikke akkurat et langt farvellritual, men kysser i panna og sier at jeg elsker henne i øret, før jeg sier hadet til resten.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 Sier: "Hadet, ha en fin dag, ser deg snart )" Så en god klem!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #13 Skrevet 3. oktober 2009 Agehya, hehe...det må jeg også gjøre med sønnen min noen ganger. Pirker borti han for å få kontakt, for noen ganger er han for opptatt til å si hadet.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #14 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg sier : Nå må du være en flink og snill pike og oppføre deg pent. Husk å lek fint med alle barna, ikke slå noen eller begyn å krangle. Og når du skal ut å leke så må du passe på at du barnehagetantene tar på deg 2 lag med nøstebarn ull under ReimaTec+ vinterdressen/høstdress og goretex skoene dine. Ikke lag hull i klærene dine da de er veldig dyre så mamma blir glad hvis du sitter rolig på kanten av sandkassen slik at dressen og skoene ikke blir skitne eller slitt. Glad i deg prinsessen min, husk at du er den vakreste i verden. Også gir jeg hun en stooor suusss midt på munnen =)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #15 Skrevet 3. oktober 2009 hahahhahahhahaahahha jeg lo gooodt av anonym 23:03 :) Måtte tilogmed lese den opp for samboeren som også lo! så koslig
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #16 Skrevet 3. oktober 2009 Sier hade, elsker deg, kos deg i barnehagen så sees vi etterpå, oxo vinker hun til meg fra vinduet å da gir vi hverandre et sleng kyss. datteren min er 3år
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #17 Skrevet 3. oktober 2009 Vinker, og sier "Hadet, nå skal mamma på jobb, må du leke og kose deg i barnehagen så kommer pappa og henter deg litt seinere!" Hun har bare gått 3 uker i bhg nå, så er om å gjøre å komme seg ut før hun begynner å grine, og prøver å virke blid og sikker på at det er en kjempeide at mamma drar fra gullet sitt i bhg.. Og det er det jo, for hun har kjempegodt av å få sosial trening med de andre barna, og hun storkoser seg!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #18 Skrevet 3. oktober 2009 Haha, akkurat det sier jeg også 23:03 Jeg slenger også med på slutten til jenta mi at hun må si ifra at hun ikke liker å ha helseteppe foran åpningen på vogna når hun sover sine 48minutter! Jaja, må nok heller si at det er en ganske så vanlig avskjed i bhg for meg, nå reiser mamma på jobb, ingen kontakt oppnås, pirker borti og stjeler en klem og sier hade:) De ansatte er mer engasjert i avskjeden enn jenta mi er, hun er opptatt med å leke med en gang. Hun er to år og går ikke i bhg hver dag, så de dagene hun skal snakker vi på morran om at hun skal i bhg, så hun er forberedt og klar over hva som skjer før vi reiser dit, og da er det helt greit at mamma reiser på jobb tydeligvis:)
Ioren Skrevet 4. oktober 2009 #19 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg får, hvis han gidder , en hadetkos og sier noe sånt som "kos deg i dag, kjæresten min, hadet bra" så vinker jeg og går. Aldri hatt problemer med å levere han, han er to nå og har gått ca 1 år i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå