Gå til innhold

Når dere forlater barna i bhg, hva sier dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier dere bare hadet bra...

Glad i deg.

Sees senere når mamma/pappa er ferdig på jobb......

Jeg sier alltid: Hadet godt lille venn, glad i deg/elsker deg. Må dere ha en fin dag.

Synes det er en del som sier: Nå må dere være snille da.....Som om det forventes at de skal gjøre noe galt/oppføre seg dumt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør alltid om jeg får en hade kos, og ha en fin dag i bhg.

Skrevet

Kos deg i barnehagen, elsker deg over alt i verden, ser deg etterpå:)

Skrevet

"Ha det, *navnet*"

Hvis han skulle gråte får han lov å ta med seg teppet og smokken inn, men det går stort sett bra. Han løper så fort at det er ikke sikkert han rekker å gi meg kos en gang :P

Skrevet

???

ha det...

gleder meg til å se deg igjen

snakkes gutten min

gled deg då i kveld skal vi ....

glad i deg verdens beste gutt

det varierer fra dag til dag.

har aldri hørt noen si at du må oppføre deg fint

Skrevet

Ha en fin dag,husk å være snill med alle og husk at mamma er glad i deg!

Skrevet

Pirker som regel borti henne et par ganger for å få kontakt og sier hadet. Og så vinker hun meg bort, for hun har ikke tid. Søte da. :)

Skrevet

Får så vidt sagt hadet til henne for hun er så ivrig på å komme seg inn til de andre.

Men pleier alltid å spør om en kos, og og sier hadet. Vinker og gir en sleng kyss. Pleier å få det som jeg vil til slutt da......hehe.....Er så glad for at hun har det så trivelig i bhg.

Skrevet

pleier og si, ha det kjempe fint i barnehagen i dag da gutten min, mamma er kjempe glad i deg. hade.

Skrevet

Har ikke akkurat et langt farvellritual, men kysser i panna og sier at jeg elsker henne i øret, før jeg sier hadet til resten.

Skrevet

Sier: "Hadet, ha en fin dag, ser deg snart :o)" Så en god klem!

Skrevet

Agehya, hehe...det må jeg også gjøre med sønnen min noen ganger. Pirker borti han for å få kontakt, for noen ganger er han for opptatt til å si hadet.

Skrevet

Jeg sier :

Nå må du være en flink og snill pike og oppføre deg pent. Husk å lek fint med alle barna, ikke slå noen eller begyn å krangle. Og når du skal ut å leke så må du passe på at du barnehagetantene tar på deg 2 lag med nøstebarn ull under ReimaTec+ vinterdressen/høstdress og goretex skoene dine. Ikke lag hull i klærene dine da de er veldig dyre så mamma blir glad hvis du sitter rolig på kanten av sandkassen slik at dressen og skoene ikke blir skitne eller slitt. Glad i deg prinsessen min, husk at du er den vakreste i verden.

Også gir jeg hun en stooor suusss midt på munnen =)

Skrevet

hahahhahahhahaahahha jeg lo gooodt av anonym 23:03 :):):)

Måtte tilogmed lese den opp for samboeren som også lo! så koslig :P

Skrevet

Sier hade, elsker deg, kos deg i barnehagen så sees vi etterpå, oxo vinker hun til meg fra vinduet å da gir vi hverandre et sleng kyss. datteren min er 3år

Skrevet

Vinker, og sier "Hadet, nå skal mamma på jobb, må du leke og kose deg i barnehagen så kommer pappa og henter deg litt seinere!"

Hun har bare gått 3 uker i bhg nå, så er om å gjøre å komme seg ut før hun begynner å grine, og prøver å virke blid og sikker på at det er en kjempeide at mamma drar fra gullet sitt i bhg.. Og det er det jo, for hun har kjempegodt av å få sosial trening med de andre barna, og hun storkoser seg! :)

Skrevet

Haha, akkurat det sier jeg også 23:03 :)

Jeg slenger også med på slutten til jenta mi at hun må si ifra at hun ikke liker å ha helseteppe foran åpningen på vogna når hun sover sine 48minutter!

Jaja, må nok heller si at det er en ganske så vanlig avskjed i bhg for meg, nå reiser mamma på jobb, ingen kontakt oppnås, pirker borti og stjeler en klem og sier hade:)

De ansatte er mer engasjert i avskjeden enn jenta mi er, hun er opptatt med å leke med en gang.

Hun er to år og går ikke i bhg hver dag, så de dagene hun skal snakker vi på morran om at hun skal i bhg, så hun er forberedt og klar over hva som skjer før vi reiser dit, og da er det helt greit at mamma reiser på jobb tydeligvis:)

Skrevet

Jeg får, hvis han gidder :P, en hadetkos og sier noe sånt som "kos deg i dag, kjæresten min, hadet bra" så vinker jeg og går. Aldri hatt problemer med å levere han, han er to nå og har gått ca 1 år i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...