Gå til innhold

Rier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan rier komme litt nå og da i begynnelsen? Har sammentrekkninger som er vonde, men ingenting er regelmessig, alt fra 20 min til en time... Er det starten på rier eller er det bare kraftige kynnere? Hadde en i går kveld, en i dag til frokost å nå ett par i kveld som har komt tettere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja... de blir værre visst jeg reiser meg når det står på... skulle det ikke gå over av å gå dersom det var kynnere? Har ikke gjort dette før:p

Skrevet

Legg deg i badekaret eller ta en varm dusj. Er det bare kynnere eller rier som ikke har effekt så vil de dabbe av.

Skrevet

De er så uregelmessige, gå i dusjen å sjekke om jeg får en likosm:p hehe... Håper det er noe greier på gang her:p

Skrevet

Jeg har det på samme måte, varierer fra 4-5 til 2-3 i timen, ingenting regelmessig, men kjennes ut som rier. Hadde også litt blodslim tidligere i dag, så regner med at det er starten på noe.

Er 4 dager over termin i dag, så regner med at noe skjer snart uansett. Bare lurer på hvor lenge man skal gå sånn liksom, litt slitsomt og frustrerende.

Får håpe vi snart er i gang på ordentlig begge to. Lykke til:))

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte. Tror liksom noe er på gang hele tiden, og i dag har jeg kjent sterke mensllignende smerter som har bredt seg nedover lårene og i ryggen. Har gått sånn siden i går formiddag, men det har ikke hatt noen stor utvikling. Må vel bare vente og vente.. Jeg har 6 dager til termin.

Skrevet

krysser fingrene for at det er noe på gang her jenter:D Lykke til.. å si fra visst det skjer noe mer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...