**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Å ha sex på dag 9 har gjort underverker her, trodde egentlig ikke den dagen var så risikabel, men POSITIV test av det:) LYKKE TIL!!! (har til vanlig 28 dagers syklus)
Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Hvilken dag ni? Tenkte jeg skulle sjekke om det stemte på meg, oppdaga at jeg er gravid i går, faktisk!
Popsipus Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Hjelp! Forklar litt mer hva du mener med dag 9...Mener du dag 9 etter endt menstruasjon eller? Jeg har en syklus på ca. 30-32 dager. Vi har prøvd i snart 10 mnd nå og trenger all den hjelpen vi kan få!
ALIICE Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 MammAnn har du prøvd eggeløsnings tester da? Det kan anbefales!
petite fleur Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Leste på klikk at man økte sjansene for å bli gravid fra 6 dager før og frem til eggløsning, så da er jo dag 9 absolutt i "faresonen" :-) (Hvis du har 28 dagers syklus og mener niende dagen siden første dag mens)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå