Gå til innhold

Flere med syke småtroll??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi på 3. dag med feber og hoste. Stakkars små...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi også hatt 3 dager med høy feber. Har vært hos lege i dag. Halsbetennesle.

Skrevet

Her er vi på dag 2 med hoste og snørr. Ikke feber ennå..

Skrevet

dag 2 her også, så vi kommer til å følge med utover natten om feberen blir høyere.

i dag har han hostet konstant,og ligge mye på gulvet og leka,eller i sofaen...

litt feber, men ikke så veldig mye over 38,men han fikk en stikkpille nå rett før han la seg.

han er litt over 3 år.

Skrevet

Gutten min på 5,5år har hatt 39,5 sida i går ettermiddag.......trur det er tennar.....er i fin form men han får paracet

Skrevet

gutten min har hatt over 40 i feber i 3 døgn:( første doktoren sendte oss bare hjem uten prøver(fastlegen min-totalt udugelig!!) men dro til legevakta når legekontoret stengte, og fikk påvist kraftig halsbetennelse og skarlagensfeber! så nå har vi endelig fått pencilinkur, og fått ned feberen litt. trist å se de små så slapp og hjelpeløse, ikke får jeg i han mat heller

Skrevet

Uff, for en fastlege..!!!

Hvor gammel er gutten din?

Min er 1 år, og har hatt 39-39,7 i feber, er hes og har en forferdelig hoste! Null appetitt:( Blir vel legevakten i morgen, om det ikke blir bedre...

Ønsker alle god bedring!

Skrevet

ja, har alrdi likt han, er ikke første gangen vi har måttet dra på legevakten etter å ha bli sendt hjem fra fastlegen i god tro om at det bare var forkjølelse som kom til å gå over av seg selv. han er nettopp fyllt 3 år, og har vært totalt utslått siden onsdag kveld. feberen har vært på 41, og gått ned til 40 2 timer etter stikkpiller, så sier seg selv at noe er galt liksom!.... menmen, fått pencilinkur, diagnose og ibux mikstur av legevakten, så nå blir det vel ordnings:) verste som er når ungene er sjuk og man ikke kan gjøre noe annet enn å gi stikkpiller som jo er ondt det også.....:(har lyst å skifte fastlege, han er ikke flink med meg heller, men den eneste legen i kommunen som har ledige plasser er han jeg allerede har......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...