Gå til innhold

Når kommer morslykken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler en evig mas og slit med å få til å gå rundt med hus og barn og alt annet. Og at jeg ikke strekker til. Har en mann som ikke bidrar med noe.

Blir å forvente morslykke da ?Eller kun glimt av det iblant som nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorofr bidrar ikke mannen din med noe? Er han alvorlig syk?

Skrevet

Hadde bare vist så..... Syns vel ikke er nødvendig.

Jeg har både pratet med han, truet med både det ene og det andre, men ingentig går inn på han. Så alt er mitt ansvar. Han lager middag noen ganger...That`s all........

Skrevet

Noen ganger så hjelper det ikke å bare true. Hvis du ser på mannen din som et barn. Hvordan skal han høre på deg, hvis du bare truer? Du må være konsekvent. Slik som du er med barna dine.

Skrevet

Vi har vært sammen i mange år og har snakket om dette maaange ganger, uten resultat. Har truet med silsmisse i det siste ja, fordi er desperat.

Vil jo helst unngå det pga barnet som trenger en far, men klarer ikke mer snart.........

Skrevet

Dem har jo en far, selv om dere bestemmer dere for å skille seg. Om du ikke har det godt sammen med han, så kan du få det bedre uten han.

Skrevet

Det hørtes litt vel lettvint ut, anonym 21.26..

Få fyren til å betale for vaskehjelp iallefall, så er du kvitt noe av den (kjedelige) byrden.

Ellers burde du legge planer for deg selv, som dermed tvinger ham til å tilbringe tid med ungene. Hvem vet, kanskje de til og med får det supergøy etter hvert.

Skrevet

Spørsmålet her er vel hvor det blir av farslykken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...