solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Av div årsaker gikk det nesten 7 timer fra lunsj til middag og etter middagen (for nesten 2 timer siden) har jeg hatt så veldig mageknip. Det er ikke slike kramper som jeg får ved omgangssjuka, men jevnt kvip, som om jeg er super sulten. Kan dette rett og slett komme av at det gikk såååå mange timer mellom de to måltidene?????? Eller har dere noen andre forslag????
Fire småtroll Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg får også alltid mageknip om det går for lenge mellom måltidene, tror det er fordi magen er tom før du spiser igjen. Blir vel en luftlomme eller noe Det hjelper å legge seg helt flatt på ryggen, da gir du magen plass til å jobbe så maten kommer seg nedover i systemet.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2009 Tusen takk =)) Da er det nok bare det tenker jeg =)) Er jo ikke akkurat ofte dette skjer, så jeg ble litt usikker på om det i det hele tatt kunne komme av av magen var tom. Får spise litt mer og se om det går over snart =)) Litt knekkebrød burde være greit nå da =)))) God lørdagskveld =))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå