Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Faen, noen av dere er virkelig så umodne og ekle Jeg ler så innmari til noen av dere. Skulle gjerne likt å treffe dere ansikt mot ansikt så jeg kunne ledd dere rett i trynet. At det finnes sånne kvinnemennesker er så sjokkerende. Voks opp, heller pass på deres eget liv og heller hjelp til med noen fornuftige svar her inne. Haha. Uff, det er så latterlig å se noen av svarene.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Enig. Det er en gjeng med hodeløse, ekle høns. Se for deg at de opptrer som "normale" mennesker i samfunnet, med det de viser her inne under overflaten. Skummelt!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Ja, det er så latterlig. De må virkelig ikke ha det bra med seg selv Hehe, uff.. sitter en gjeng her å bare ler til svarene her. Mange bittre gamle (unge) kjerringer her ja.. Uff, er så glad jeg har det bra med livet mitt og vil hjelpe folk med svar her inne.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg syns det er nettopp drittkjerringene som gjør det interessant å være her inne. Ellers er det jo bare gørrkjedelige tråder om selvfølgeligheter som alle burde evne å google. Hehehehe.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Du e jo ei fettkjærring sjøl, og itj et spøtt likar einn nån om d e d du trur!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Fårr å si de sånn din anonym 03.46. Sikker på at du sitt ravfoillj no,og itj har nubbsjangs t å ta vare på ungen din som legg søv. æ veit æ e my ber ennj dæ ) MY BER Å.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 si meg, er dere som skriver her småbarnsmødre? Er ord som drittkjærringer og fittekjærringer ord dere har tanker om å lære barna deres også. Og hva med deres holdninger, skal også de overføres til barna? Må si det er mye rart inne på dette forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå