Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Spør fordi er uenig med mannen min om dette. Så hva gjørde dere og hvordan gikk det?
*1+1=2 små* Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 det er veeeldig forskjellig...vi hadde bare 1 soverom frem til lille var ca 7 mnd. og fra da la vi henne bare på eget rom. Laget ikke noe stor sak ut av det og har fungert supert=) FInnes vel ikke noe fasit på det vil jeg tro?!
Jojo x3 Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Førstemann sov på samme soverom som oss til han var 1 år fordi vi kun hadde ett soverom. Nestemann flyttet vi rundt 8mnd fordi det jeg sluttet å nattamme da. Gikk fint begge deler. For min egen del syns jeg det var ok å få rommet mitt tilbake fordi jeg kunne ha på lys når jeg la meg og slippe å hviske til mannen min....Vi var enige om at 8mnd var passelig.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Her har vi ei på 5 som enda ikke sover alene........
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Sønnen min sov ikke på sitt eget rom før han var 3 år. Mest fordi jeg bodde i leilighet med bare1 soverom.
It's all about me Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 1 uke + og - 2 mnd på hver av barna. Tredjemann drøyer iallfall ikke lenger.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Jenta vår er straks 6 mnd, og hun sover enda inne hos oss- og skal nok fortsette med det en stund til. Hvertfall til hun har sluttet å våkne for mat på natta.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #8 Skrevet 3. oktober 2009 Vi har flyttet begge over på eget rom når de var ca 8,5 mnd. Skal sies at yngste flyttet inn på rommet til eldste da. De koser seg på samme rom. Synes det er så trygt tror jeg. Sitter i hver sin seng på morgnene og babler...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #10 Skrevet 3. oktober 2009 5 mnd. Han våknet av oss hver kveld og natt, ble straks rolig da han kom på eget rom.
Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #11 Skrevet 3. oktober 2009 Vi la begge våre på eget rom ( i samme etg) da de var ca 6 mnd. Gikk sov vi håpet: sov lengre og bedre. Jeg ammet ikke nr 1, men nr 2 fremdeles da.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #13 Skrevet 3. oktober 2009 Her har begge tullene min sovet på eget rom fra vi kom hjem fra sykehuset. Har gått helt fint.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #14 Skrevet 3. oktober 2009 jeg la gutten min på eget rom med en gang jeg og så kjøpte jeg meg babysitter som jeg hadde på soverrommet og da hørte jeg jo med engang når gutten var våken , blir jo litt gåing men da blir jo han vant med og ligge aleine ,lurt og skaffe en god stol hvis en skal amme
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #15 Skrevet 3. oktober 2009 legger ikke guttungen på eget rom før han har sluttet å slite så om natten med tett nese og mye gulp forran luftrøret...det får ta den tid det tar, foreløbig er han bare to måneder så
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #16 Skrevet 3. oktober 2009 Sønnen vår på 3 år sover på rommet vårt ennå han Men har eget rom/lekerom. Jenta vår som er 9 år sov på rommet vårt til hun var 5 år, nå sover hun på eget da:) Jeg liker å ha de på rommet jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå