Gå til innhold

hu dama med 14 unger?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ikke hvordan hun klarer det, og samtidig se så opplagt ut... hehe når det ikke holder med mini buss, men at du må ta storbussen til butikken hver gang, da er det noe gærn:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye negatvi snakk om henne ja... huff, synes synd på henne.. At hun ikke skjønner at man ikke klarer å ta vare på 14 unger der 8 av de bruker bleier og flaske da.....Bra hun får hjelp! Men man kan jo nesten vedde på at det blir store saker om det, og at BV tar noen av de...

Håper alt går bra for henne, men hun virker litt forstyrret da? Men samtidig ganske oppegående og kvikk...

Skrevet

enig med deg der ja.... uff stakkars kvinne menneske... jeg syns to høres mer en nok ut jeg=)

Skrevet

Hehe, synes det er nok med en jeg, og nå skal jeg ha en til!=P lurer på hvordan det går.. 2 unger liksom, hooi.. 1/7 av det hun har! Sykt det......

Skrevet

ja hehe skjøner den:p

Skrevet

så den dokumentaren om henne på tv! synes ikke hun virker helt god.. satt å snakka drit om kate fra jon and kate + 8.. sa at hun bare var ute etter oppmerksomhet og at hun selv ALDRI vil ha oppmerksomhet.. og så funderer hun om at hun vil ha egen realityserie.

altså skjønner at det er mye inntekter å hente på den måten, men likevel..

synes hun snakker mest drit enn fornuft.. det er i hvertfall det som blir vist på tv og det er jo ganske trist..

og det er jo sikkert evig styr med 14 unger, men hun får MYE hjelp..

og det trenger hun også:)

Skrevet

Jeg syntes hun virker kjempe flink jeg. Ikke mange som ville klart det så bra med 14 barn og itillegg blitt filmet og skal holde litt kontroll på hva de som hjelper til også driver med. Godt for barna at hun tar imot hjelp også. Synd at hun blir omringet av fotografer hele tiden, må være utrolig slitsomt særlig med 8 nyfødte.

Skrevet

ja det er hvertfall ingen her inne som kan si 14 unger... herregud det er jo ikke slitsomt.. peace a cake liksom hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...