Ronja&Odin Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 skjønner ikke hvordan hun klarer det, og samtidig se så opplagt ut... hehe når det ikke holder med mini buss, men at du må ta storbussen til butikken hver gang, da er det noe gærn:p
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Mye negatvi snakk om henne ja... huff, synes synd på henne.. At hun ikke skjønner at man ikke klarer å ta vare på 14 unger der 8 av de bruker bleier og flaske da.....Bra hun får hjelp! Men man kan jo nesten vedde på at det blir store saker om det, og at BV tar noen av de... Håper alt går bra for henne, men hun virker litt forstyrret da? Men samtidig ganske oppegående og kvikk...
Ronja&Odin Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2009 enig med deg der ja.... uff stakkars kvinne menneske... jeg syns to høres mer en nok ut jeg=)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Hehe, synes det er nok med en jeg, og nå skal jeg ha en til!=P lurer på hvordan det går.. 2 unger liksom, hooi.. 1/7 av det hun har! Sykt det......
thea - M har gull i gulping Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 så den dokumentaren om henne på tv! synes ikke hun virker helt god.. satt å snakka drit om kate fra jon and kate + 8.. sa at hun bare var ute etter oppmerksomhet og at hun selv ALDRI vil ha oppmerksomhet.. og så funderer hun om at hun vil ha egen realityserie. altså skjønner at det er mye inntekter å hente på den måten, men likevel.. synes hun snakker mest drit enn fornuft.. det er i hvertfall det som blir vist på tv og det er jo ganske trist.. og det er jo sikkert evig styr med 14 unger, men hun får MYE hjelp.. og det trenger hun også
Lillebror og stoerebror Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg syntes hun virker kjempe flink jeg. Ikke mange som ville klart det så bra med 14 barn og itillegg blitt filmet og skal holde litt kontroll på hva de som hjelper til også driver med. Godt for barna at hun tar imot hjelp også. Synd at hun blir omringet av fotografer hele tiden, må være utrolig slitsomt særlig med 8 nyfødte.
Ronja&Odin Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2009 ja det er hvertfall ingen her inne som kan si 14 unger... herregud det er jo ikke slitsomt.. peace a cake liksom hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå