Gå til innhold

Når skal man egentlig bli kvalm???


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nr 3 og denne gangen er jeg ikke kvalm.. Luksusproblem kanskje, men jeg begynner så smått å bli litt redd for at det kan være noe galt... Er det noen som har noen erfaringer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

sist jeg var gravid var jeg ikke kvalm i det hele tatt..

nå er jeg i uke 6 og merker ikke noe kvalme enda heller, så kanskje jeg slipper unna denne gangen og =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt. I det andre var jeg kvalm og spydde fra ganske tidlig av frem til midten av svangerskapet. Denne gangen har jeg ikke merket noe til kvalmen enda..

 

Alle svangerskap er ulike - og det kan jo være du er heldig at du slipper kvalmen - eller den kommer litt senere denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme luksusproblemet og håper det ikke trenger å bety noe negativt at kvalmen uteblir. Jeg nyter det ihvertfall så lenge den ikke er der. Siden dette er min første har jeg ingen erfaring på det, men min mor var ikke kvalm et øyeblikk i noen av sine svangerskap og jeg mener å ha hørt noe om at slikt er arvelig...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med min tredje nå jeg også, og er ikke kvalm...enda.... Med de to andre var jeg kvalm leeenge og det begynte med en gang. Så det er litt rart å ikke være det, luksusproblem ja:) Har tenkt tanken om det er noe galt , men det går jo ikke ann å tenke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Godt å høre at det er forskjellige erfaringer der ute :o) Det er jo så tidlig enda at vi ikke har sagt fra til omverdenen at vi venter på en liten, og da har man jo ikke så mange å diskutere med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jo jeg bare 4+1, men heler ikke kvalm ennå!

Men husker med første mann at kvalmen kom ikke før nærmere 2.mnd...men da fikk jeg jo til gjengjeld ekstrem svangerskapskvalme!

Så det der er nok veldig individuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...