Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 "Han er faktisk ikke interessert"? I så fall var den bra?
Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Kommer helt an på hva slags filmer du liker det da... jeg så den på flyet i sommer. Det var sånn typisk romantisk kliss klass uten humor eller noen ting. Og et par kvinnelige karakterer som var så blåste og naive at det var irriterende å se på. Jeg kunne godt klart meg uten den, men om du liker sånne "typiske" tullete romantiske filmer så kan det jo være noe for deg :-)
store mor Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Det var en helt jævlig film der alle kvinnerollene oppførte seg som hjerneløse, uselvstendige naut. Den var enda verre enn Sex & singelliv-filmen.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Den er sånn ca 4 på terningen. Absolutt viewable.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Både jeg og mannenen min (som vanligvis hater romantiske komedier) synes den var helt herlig. Kjempe sjarmerende film:-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Den var kvalmende, og det kommer fra ei som vanligvis elsker romantiske komedier. Grusom storyline og grusom moral. Styr unna!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Den var veldig bra:))anbefaler den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå