Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hva kan en mamma, en spretten 7 åring og en liten baby finne på i Bergen sentrum i 2-3 timer _utenom_ å ta Fløybanen, gå på Akvariet eller Zoologisk museum? Noen tips? :-)
erteposen + 4 Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Kulturhistorisk:) Det er jo samme billetten som naturhistorisk, men mumiene slår virkelig an hos min 7-åring. Han blir aldri lei:) VilVite senteret er helt fantastisk, og gratisbussen går vel rett forbi.
Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Jaaaa, det var ikke dumt :-) Må finne på noe der jeg kan amme og ta opp vesla om det trengs, men som også kan engasjere guttungen, og dette hørtes jo perfekt ut! Hvor ligger egentlig disse to tingene? Jeg har glemt litt etter jeg flyttet fra byn, gleder meg til å komme tilbake igjen!
Barbafin Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 VilVite senteret (vilvite.no)! Tror 7-åringen din kommer til å elske det. Masse ting å lære og prøve. Gratisbussen går dit og.
erteposen + 4 Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Kulturhistorisk ligger rett bak Naturhistorisk på Høyden. Sjøfartsmuseumet rett ved. Gratis for barn og studenter:) Vil vite ligger her: http://www.vilvite.no/ Det koster jo litt mer, og en kan være der i mange timer:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Da blir det VilVite på oss tror jeg :-) Drøyt 200 kr er jo ikke ille da for noen timer med moro for guttunger, og sikkert meg også :-)
max32 Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Hver søndag er det åpen hall. Fra kl 10-13. Gratis. Kjempegøy for 7 åringer. Sykler, løpehjul, baller, badmington ol. Litt forskjellig utstyr i de forskjellige hallene. www.bergen.kommune.no/idrett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå