mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Helst en som ikke er så veeeldig dyr, og gjerne en som er fin etter fdselen også. Tenker i utgangspunktet kåpe-type... Gjerne med empireliv, der det står ut fra under brystet??? thank u, thank u Føder i februar, så kan nok ikke gå med åpen jakkehele vinteren!
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Så i såfall fin svart mamma kåpe med pelskrage på H & M i dag . Den hadde empireliv
satser & vesla Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Hei. Jeg kjøpte den etter tips på babyverden :-) Er kjempefornøyd!!! https://www.lovelymama.se/default.aspx
MissWonder Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 De har noen fine på Only! koster 399,- tror jeg =)
Sonnas 2 vidunder Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Nettopp kjøpt en på HM. Den kosta 699, men om du bestiller fra katalog, er det jo ofte rabatter. Jeg fikk min for 499. Knapper til mellomgulvet, splitt bak. Kjempefin til babymage, og kjempefin til neste år Rekker til midt på låra, så rompa får varme også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå