Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Har ikke helt bestemt oss hva vi skal ha for noe? Kanskje pom fri og løvstek??
Agehya Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Skal lage Empanadas i kveld tenke jeg. Oi, må visst begynne snart.....
blond Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Vi pleier ikke spise om kvelden, har hatt skinke med bernaise, ris og diverse grønnsaker til middag.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Har nettop spist pizza
Ranveig R Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Vi har vore i bursdagsbesøk til pappaen min i dag, og fekk lapskaus der før kake. Trur ikkje vi skal ha noko meir i kveld, i såfall blir det berre eit ostesmørbrød eller noko. I går hadde vi fløtegratinerte poteter, blomkål, brokkoli og gulrot, og så hadde mannen svinekotelettar og eg hadde kapteinens fylte laks. Mmmmmm!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2009 Hva er EMPANADAS??
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Vi var på Peppes Pizza å spiste i kveld, i anledining min 35 års dag som var i dag:)) Skjelden vi spiser ute, så da blir det ekstra koselig:)
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 3. oktober 2009 #8 Skrevet 3. oktober 2009 I dag hadde vi grønnsaker og koteletter kokt i terrakottagryte, fantastisk godt Er blitt en av favorittene våre, sunt er det og Alle grønnsakene holder sin gode smak og man tilsetter null fett....herlig Gutten spiser gladelig grønnsaker, noe han normalt sett ikke gjør hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå