Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Sport butikk? Jeg bestilte noen på nett for noen år siden. De kunne vi skrive navnet på. Så jeg har navnet på framsiden og etternavnet på baksiden. Syntes det var tøft der og da. Men nå som de ferdes ute alene liker jeg ikke at navnet er så synlig på dem for "gud og enhvermann". Så trenger noen nye..
blond Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Overalt? Bensinstasjoner, sportsbutikker, matbutikker, NAF..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2009 Har ikke sett noen på matbutikken her. Hmm... Kanskje jeg skal spørre dem så kan de ta inn. Må nok ta meg en tur på sportsbutikken, der må de nok ha ja. Har dere hørt at når du har vasket en refleks så og så mange ganger så virker den ikke så bra lenger? Lurer på om det var 50 ganger det var snakk om?? Eller var det ikke så mange? Nå sa noe meg bare to ganger, men det var vel for lite igjen.. Husker ikke? Noen andre som vet??
Agehya Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 50 ganger høres ikke så feil ut. Vi har hatt de samme i flere år nå, og har ikke vasket de så mange ganger. Første gang vi fikk i barnehagen, fikk vi nye etter noen mnd pga feil. De tolte bare 5- 6 vask før de ikke virket mer. Om du ikke ser at de glitrer i dem etter vask, er de ødelagt. Om det da er mindre enn 20 vask, hadde jeg klagd. Og vester kan du få tak i over alt. Lurt å høre med div. firma, banker, busselskap etc., de deler de ofte ut gratis som reklame.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2009 Ja det var lurt. Det skal jeg gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå