Gå til innhold

Huff håper ikke dressen blir for stor?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 14 mnd nå.

Var å skulle kjøpe vinterdress i dag. prøvde først 86, og den passet fint, men det var lite å gå på, med tanke på at han skal gå i gjennom hele vintersesongen på den. Det kunne kanskje gå, men vi var som sagt litt usikre på det.

Butikkdamen sa vi kunne prøve 92, og da hun fikk se ham i den mente hun at vi skulle kjøpe det, fordi både sko og votter ville ta litt av selve dressen.

Nå når jeg har kommet hjem er jeg plutselig usikker igjen. Den er jo veldig stor, men han beveger seg jo fint i den da.

Hvordan ser man egentlig om dressen vil holde ut vinteren eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han beveger seg fint, er det ok. Jeg ville ikke kjøpt en dress i str 86 til en gutt som er 14 mnd, han kommer til å vokse mye det neste halve året, og du skal ha masse klær under dressen også!

Skrevet

Vi har kjøpt dress i størrelse 86 til vår gutt på litt over 2år og han kunne ikke ha 92, den var alt for lang på armer og bein. Jeg har skjønt han er litt mindre enn en del andre, men veldig liten er han ikke. Jeg kjøper heller en ekstra dress utover vinteren enn å la han ha så stor dress at den nesten må brettes opp i armer og bein. Det er egentlig nesten umulig å vite om dressen vil holde ut vinteren eller ikke, for det varierer jo veldig hvor mye barna vokser i løpet av en vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...