Gå til innhold

Hvordan speede ned jentungen?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå har ho vært i bursdag, og tydeligvis fått sin dose sukker på en lang tid (leit for oss at ho skal feire bursdagen sin i 2 omganger i morra).

De mente jo en gang at sukker ikke gjør barn hyperaktive, men når det gjelder jenta mi skal det ikke mye til!

Spinner rundt som en annen klovn, klatrer på bordet (faktisk), lager lyder med kropp og ting! Blir helt matt jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emma var HYPER her for en stund tilbake. Jeg holdt på å bli gal,for det var hyling og olling og ja...jeg ble veldig sliten! Så Morten tok henne med ut,og sa : Vedder på at du ikke klarer å springe frem til den bossdunken på (?) tid. Vet ikke hvor lang tid hun hadde på seg jeg hehe.

Sånn holdt han på med henne en halvtime og hun var veldig rolig igjen når de kom inn hehe.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, fornuftig gjort! :) Nå regner det i alle vinkler her da, og gubben sover...

Men hun skal snart være med meg på treninga, så da får ho nok spinni litt fra seg

Skrevet

Er jo ganske slitsomt når de er sånn hehe.

Den gangen hun var slikt ,så sprang hun rundt og sa: jeg tror jeg kan fly,er så oppegående mamma,jeg er sikker på at jeg letter snart . Holdt på å le meg i hjel da ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha, så fantastisk! :)

Nå gikk ho på rommet for å leke da, så det ble litt ro i heimen igjen! (det er ikke ofte ho er der altså, hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...