Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 deres ikke smiler HVER gang dem ser bestemoren sin? Her i gården sier bestemor at det var ikke sånn hu hadde trodd det skulle være å bli bestemor. Også blir hu veldig lei seg..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Hvordan "HVER gang" mener du da? Sånn hver gang de sier hei, eller hver eneste gang de ser på hverandre etter en times samvær f.eks.?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Vist man er på besøk og man holder ungen 2-6 ganger i løpet av tiden man er der og om ungen ikke smiler hver gang dem ser ansiktet til bestemoren. Da mener jeg hver gang dem seeeeeeeeer ansiktet til bestemoren. Altså øyenkontakt mellom bestemor og barn.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Min lille snupp smiler nesten aldri til andre enn pappaen og meg. Hun er 6 mnd og liker best å sitte på fanget til en av oss. Bestemoren har aldri reagert på det..... før gråt hun hver gang hun så henne, da bare lo hun. Bestemoren min derimot ble kjempefornærmet fordi lille var livredd henne. Har heldigvis gått over nå.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Mine to små er 2 mnd gamle og den ene av dem smiler nesten hver gang, men det gjør ikke gutten.. Bestemor blir kjempe skuffa, og kommer med kommentaren "jeg trodde ikke det var sånn det skulle bli og være bestemor". Fordi ungene ikke smiler hver gang! Og om ungene ikke smiler, nei da sier hu at hu mister helt lysten til å holde han eller henne..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Herregud da, smiler hun HVER gang hun ser på deg, eller?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Hahaha. Nei, langt i fra. Kanskje jeg skal si det til henne neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå