Musemor med tre søte små Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Så utrolig mange her inne som sier at nachos er så utrolig godt, men jeg har aldri smakt det, men etter hva jeg har forstått er det ikke så ulikt Taco, og det elsker jeg. Noen som har en oppskrift å dele?
lille je Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Legg nachoschips i bunnen av en ildfastform. Steik kjøttdeig med tacokrydder, hakk purre (så mye du vil) og ha i. (Jeg steiker det sammen med kjøttdeigen, det er en smakssak). Fordel kjøttdeigen over chipsene, ha over et glass tacosaus, dekk med raspet ost, og gratiner i ovnen i 5-10 min. Vi spiser det med nachoschips vi har varmet litt i ovnen, rømme og guacamole. NYDELIG:) (vet mange også bruker bønner sammen med kjøttdeigen...)
Kaffemocca Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 I tillegg er det godt med salat ved siden av:-)
Pysa Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 kan også bruke tortillalefser, jeg deler dem da i 4.
☆lillastjerne☆ Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Det er mange forskjellige oppskrifter, men den vi bruker mest er nachoschips i bunn , så kjøttdeig med tacokrydder i, så nachoschips igjen og ost oppå. Gratinerer den i ovnen. og spiser med rømme, salsa, revet ost og evt salat til
Musemor med tre søte små Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2009 Takk, jenter ;-)
Gemini77 Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg lager en egen ildfast form med kjøttfull jeg og serverer med nacho chips ved siden av.. Helt nydelig! -Stek en pakke kjøttdeig og tilsett salt og pepper - Finhakk en løk og tilsett. -finhakk 2 fed hvitløk og tilsett -tilsett 1 boks hermetiske tomater (grovhakkede) -tilsett en opphakket paprika -krydre med cajenne pepper og spisskummin. (eller evt tacokrydder hvis du ikke finner krydderene) - 1 ss sukker. La dette surre litt i pannen. Ta 2 bokser philadelfia ost og smør ut nederst i den ildfaste formen. Hell over kjøttfyllet. Strø over revet ost. Ta gjerne noen jalepenjos (??) over osten hvis du liker det. Sett inn i ovnen på 200 grader i 15 minutter. Så tar man en god del på tallerken din og har nachos ved siden av som du bruker som "skje" for å spise kjøttfyllet. Helt fantastisk!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå