Gå til innhold

Kynnere som stråler nedover i låret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden 05:00 igår tidlig hatt regelmessige kynnere, noen litt vonde, og noen der jeg bare merker at magen spenner seg, så tror kroppen driver å forbereder seg om dagen :)

Men på de kynnerne der mensverket setter inn, og det murrer i hele magen, så stråler liksom smerten nedover i lårene.. Føles ut som jeg får skikkelige kramper.. Noen andre som opplever kynnerne sånn?

Og betyr det at når jeg får fødselsrier, så vil de også "angripe" beina? Får litt panikk av tanken på å ligge i flere timer med krampelignende smerter i beina :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg har det akkurat som deg, og vi har termin samme dag:-)

Har hatt noen vonde tak i ryggen siden i går! Og litt blodig slim. Og strålinger i lårene noen dager. Føler at et eller annet skjer her! Skulle egentlig på kontroll til JM i kveld, men hun hadde blitt syk:-( Så fikk ny time på mandag. Var så spent på å høre hva hun skulle si. Skulle ha blitt strippet også. Men snakket med en kjempehyggelig JM og hun sa at det var kjempebra at jeg hadde "tak" og mensverk og ubehagelige kynnere! Det betyr at hodet står og trykker på livmorhalsen sa hun, og modnes:-) Hun ønsket meg hjertelig velkommen til å føde i helgen:-)

Nå skal vi lage fødepizza her:-p

Masse lykke til hvis det skjer noe snart:-)

Skrevet

Har hatt lignende smerter jeg også. Ikke mye godt! Har termin 28.11.09. Var på sykehuset på kontroll fredag kveld. Ringte å spurte de, og fikk beskjed om å komme med en gang. Men det var nok fordi det var mindre liv i magen. Slapp å bli lagt inn, da mer eller mindre alle smerter ble borte da jeg ankom sykehuset. Følte meg så dum:p Begynte så klart på igjen da vi kom ut i bilen. Fikk beskjed om å ikke gjøre noe. Kutter ut begge jobbene, skolen også hvis det ikke ble bedre. Fikk streng beskjed om at en så fortidlig født baby var mye jobb! Så kan nok bety at noen er på gang. Jeg må i hvertfall være helt i ro så mini ikke kommer for tidlig. Ligge med beina høyt de neste to ukene, og ikke løfte noe tungt.

Lykke til jenter:) Litt mer moro med sånne symptomer nærmere slutten:) Får tro dere har de små i armene om kort stund:

Skrevet

Jeg er som vanlig oppe på natta og vasker. Skulle tro jeg gikk på speed for tiden. 6 dager til termin nå.

Jeg lurer egentlig på hvordan kynnere i det hele tatt kjennes. Trodde det var det jeg hadde for noen uker tilbake, da det trakk seg sammen der nede hvor man kjenner menssmerter. Men nå har hele magen med jevne mellomrom strammet seg, men det kjenner mer ut som det kommer av at baby spenner seg og presser ut magen. Syns bare det var så rart at det skjedde så ofte, og akkurat bare idag. Kan det også være kynnere?

Nå den siste timen har jeg kjent nedpress og press på korsrygg og stråling nedover lårene, mens jeg har vasket. Da lurer jeg på igjen: er det kynnere??

Jeg blir helt sinnsforvirra over hva som er hva. hehe;)

Er vel egentlig ikke nøye hva det er. Jeg skjønner vel likevel når VIRKELIG er noe på gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...