Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 tar man av hele buksa da, eller bare trekker den litt ned??
flypapir Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Mener å huske at jeg måtte kle av meg helt nedentil ja Lurt å bruke skjørt den dagen!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Stripping for mann din da eller? Ser jo ut som du vet hvor langt buksa skal ned..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 jeg lå på en seng og måtte trekke ned boksa og trusa slik at jeg kunne skreve orntlig. er ikke så ubehagelig som man tror:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 første gangen måtte jeg ta av meg helt. den andre gangen hadde jeg skjørt og tok bare av strømpebuksa og trusa. men du kan spørre om å få et lite pledd over. det fikk jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå