froeken Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hei, For en stund siden laget jeg en tråd på skravle med denne overskriften. NÅ lager jeg den her for jeg ser at jeg og kanskje flere trenger det. Det er nå når det er tyngst og vi begynner å bli lei og oppgitt at vi trenger å fokusere på de tingene som er trivelige i venteperioden. Når jeg sier vi, mener jeg jeg... Nå er det sånn at det er supert med et forum der man kan få støtte fra flere på at ting er tungt og slitsomt, så dette er ikke noe kritikk på noe sett og vis. Jeg kjenner det er myyye jeg er lei av her hjemme og jeg teller nesten minutter til termin. Men skal jeg gjøre de siste par ukene til en ok periode må jeg bli flinkere til å finne ut hva jeg er fornøyd med om dagene, være det seg hva jeg har gjort, ikke gjort, veier, trimmer. Samme hva. Jeg synes jeg trenger å skryte litt og å glede meg over noe, for jeg er kan fort gå på veggen ellers. Noen som er med?
froeken Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2009 JA jeg er med 13 dager til termin og i dag har jeg middagsgjester for 3. dag på rad. HVor jeg henter energien fra vet jeg ikke, for jeg sover knapt om nettene. LEste en hel Liza Marklundroman i natt på 420 sider og enda klarte jeg ikke bli skikkelig trøtt. Men det jeg er fornøyd med med disse selskapene er at tida går fort JEg har servert klubb og duppe to dager nå, og i dag slår jeg til med provensalsk lammelår med rødvinssaus og smørstekte grønne bønner. Når man har gjester vil man også at det skal se okl ut hjemme, så her har det sett greit ut et par dager nå og det er jeg glad for Steken står i ovnen nå og det dufter hvitløk og urter
froeken Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2009 Middagsgjestene har dratt og var gode og mette og fornøyde. Lammelåret var supermørt og røstipotetene stor suksess! Nå ligger vi på sofaen og slapper av etter å ha ryddet opp. Håper på en god natts søvn Flere som har hatt det hyggelig i dag?
froeken Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2009 I dag er det grunn til feiring. Jeg har nemlig sovet nesten uavbrutt i ni timer. Strever litt med at fingrene dovner bort og våkner av det, men føler meg sååå glad for at jeg endelig har sovet litt. I dag skal vi lage oss italienske pizzaer og kose oss skikkelig! Dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå