Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Vi skal en uke til syden mennen min og jeg.Denne uka skal besteforeldrene ha vår to små på 1 og3.De er i barnehage på dagtid da.Men vi vil jo gi dem noe for det er jo lenge ...men hva i all vrden gir man..Penger er ikke noe alternativ
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 En hotellweekend kanskje? Eller et gavekort på en butikk der det alltid er noe man trenger, det er alltid greit.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 blomster? bilde av barna? gavekort på noe bahandling? så det va foreslått ei hotellhelg her. de hadde jeg aldri gjort! greit nok at de gjør dere ei tjeneste, men regner med besteforeldrene VIL ha barna, så ville ha lagt lista litt lavere.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Gavekort er enda kjipere gave enn penger. Hva skal de med gavekort til en butikk der det alltid er noe man trenger? Spare pengene de ellers ville brukt? Og altså ende opp med noen penger på en indirekte måte, når penger ikke er noe alternativ. SUKK. Jeg ville takket og sagt at "er det noe arbeid jeg eller gubben kan gjøre for dere til gjengjeld?" Så får du kanskje beskjed om å male ei hytte eller noe. Eller å skifte hjul på en bil... Hvis det ikke er noe de trenger gjort, sier du at de får ha det til gode når de blir gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå