Gjest Tale30 Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har vært ute og trillet hver dag helt siden hun var en uke. Noen dager er det ikke mer enn en times tid, hvis vi liksom ikke har noen mål og mening med turen og været ikke er så fint, andre dager er vi ute hele dagen. Nå er hun 9 mnd og er ikke så veldig begeistret for å sitte i vognen. Vi drar på Åpen barnehage, babysang i kirken osv, men den siste uken har vi ikke kunnet gjøre det fordi hun har hatt en hoste som ikke gir seg. Nå skal det sies at hun ikke hoster mye, men det henger igjen litt etter at hun var forkjølet et par dager. Syns ikke det er noe stas å sitte på Åpen barnehage med henne hvis hun får et hosteanfall liksom.. Syns litt synd i henne de dagene vi er inne hele dagen bortsett fra en kjedelig gåtur som er gjort mest for at hun skal få luft. Hva tenker dere? Har dere mange slike dager hvor innsiden av huset er det man husker når man legger seg?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har aldri hatt en dag hvor jeg ikke har vært ute. Barna er kun inne hele dagen om de er syke.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg syns at fra de begynner å kjede seg i vognen til de kan gå ordentlig er en vanskelig uteperiode. Kommer jo litt an på været, men her på vestlandet er det såpass mye pøsregn/kuling at det ikke er noe artig for så små barn å være ute lenge. Mine har også følt seg hemmet av store klær, slik at det hele blir veldig statisk om man er ute.. Men det finnes jo andre ting å finne på, f.eks en tur til biblioteket. Det blir flittig brukt her. Eller svømmehallen. Men å være hjemme hele dagen er pyton, det er heldigvis ikke ofte det skjer.
Gjest Tale30 Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Ja, det å være hjemme hele dagen er helt håpløst. Da er det stikkontakter og ledninger som er det mest spennende, så det er fryktelig kjedelig og slitsomt. I dag har jeg andre til å trille på tur med henne, så da får jeg slappet av hjemme. Det var deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå