Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga KISS har lillegutt en del "dårlige vaner" og er nok noe forsinket motorisk, men jeg bare lurer på om han er veldig sein som ennå ikke løfter overkroppen med armene? Har prøvd litt noen få ganger, men er ikke riktig sterk nok og det virker ikke som det er noe han føler for å øve på heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... min jente løftet heller ikke overkroppen med armene i 6mnd alderen kom i 7 mnd alderen på henne....

Skrevet

Jeg tror nok ikke han er spesielt sein. Snuppa var lite glad i å ligge på magen da hun var mindre, så det tok sin tid før hun ble sterk nok til å løfte seg litt. Du kan jo gjøre det litt lettere for ham i starten ved å legge et sammenrullet teppe/ håndkle eller noe under magen hans, så kan han hvile overkroppen littegrann på det innimellom! :)

Skrevet

Takk for svar, da tar jeg det helt med ro :-) Lillegutt elsker å ligge på magen, men er så sterk i ryggen at han får hodet kjempehøyt. Trenger liksom ikke støtte seg på armene, så det er vel derfor han ikke har gjort det ennå. Satser på at det kommer snart :-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...