Gå til innhold

Termin idag...flere uten noen tegn til fødsel?


Susanne&Emilie

Anbefalte innlegg

sitter nå her og venter og venter...må vel bare innstille meg på 14 dager overtid nå...Hmmm er slitsomt å gå slik...vil så gjerne hilse på mageboeren min:)

har stikkinger nedentil, mye utflod og mye trøtt...ellers ikke noe idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også termin i dag. Våknet kl 0520 av vonde kynner/rier og har hatt noen flere utover formiddagen, de fleste har vart i ca 30 sek -1 minutt, men det er lenge mellom hver ...variablet fra 15 min til 45 min. Jeg har fått bittelitt farget utflod også. Håper at det skjer noe i løpet av helga, gleder oss til å hilse på vesle tulla....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin i dag :)

Har gått med rier i nesten en uke nå, og hadde noe vannavgang som stoppet opp forrige lørdag..

 

Men til natten er det fullmåne og da skal jeg ut å ule til månen ;))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende altså og missunner dere som har tegn på at fødsel er like rundt hjørnet....så bare å smøre seg med tålmodighet og krysser fingrene for dere også. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin idag, fullmånedagen, men lite tegn bare masse trykking nedover og kynnere. Var innom føden på Riks til kontroll i dag og det var svært mye aktivitet, mer enn normalt. Så det er vel noe i det der med fullmåne, selv om d tydeligvis er flere av oss som ikke har fått dra nytte av månekraften ennå. De kommer vel når de er klare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja babyen var innmari urolig i natt hos meg....oppe x 6 i natt og det er rekord hittil....men har fortsatt ikke noen tegn på at fødsel er like rundt hjørnet:(hvordan ligger dere andre ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin igår og hadde i grunnen trodd at han ville komme ut før termindato, men den gang ei...

Vi venter utålmodigt og vil at noe ska begynne å skje snart. Har vært mye i bevegelse, så nå er det bare å krysse fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 3.okt her og! er visst noen av oss :-)

er 2.gangs og på overtid, fikk på termin dagen forrige gang.... er litt utålmodig, men ganske rolig og igrunn . det er deilig !

Sover lite.. har mye vondt i hodet, det er slitsomt . men humøret er oppe nå på slutten, heldigvis;)

 

Lykke til jenter, uansett ikke lenge igjen nå!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 10 og er allerede kjempe lei!!

 

gikk 4 dager over forrige gang og da rakk jeg ikke å bli lei engang. mer utålmodig denne gangen ja....

merker heller ikke noe tegn til at noe er på gang :(

 

lykke til alle sammen :) plutselig skjer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde termin i går 5 okt men ingen tegn til fødsel her ennå , men om ikke kommer innen fredag skal jeg igangsettes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde termin forgård, onsdag 7. oktober. Har vært lei i en uke. Æsj. Noen som tror at "triksene" fungerer? Har prøvd både å gå mye, sex og kanel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...