Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 http://www.kk.no/824837/smiler-du-deg-tjukk
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Hva med meg da, jeg er både tykk og sur! Tykk vil jeg være i tre måneder til (pluss den tida det tar å bli kvitt skiten), håper surskapen gir seg før det... Stakkars mann og barn idag, sier jeg bare. Anti-surskap-tips mottas med takk.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Er det liksom en god unnskyld til å være tykk? Ja ja, du får kose deg da.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har vært både tykk - ca 20-25 kg for mye, og tynn.. Må si jeg likte bedre personligheten min da jeg var på den tykke skalaen:) Ble litt mer ufordragelig for hver kilo jeg gikk ned. Er tykk igjen nå., men skal ned - og prøve å holde meg like trivelig;)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Så bra for deg ;-) Hadde ikke klart å leve med meg selv om jeg hadde vært tykk. Folk er forskellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå