♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Alt gikk så bra på ul igår. jeg hadde menstermin den 10 mars og fikk termin igår 10 mars. hehe.. Og det blir en jente.. er sååååå glad. min mage følese stemte denne gangen også. har følt att det har vært jente som har gjemt seg inni magen .. Har en gutt på 3 1/2 år. jeg hadde det samme når jeg venta han.. tro jeg skal stole på min mage førlese... JAAAAA!!!! gleder meg... hehe klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå