Lillegull2008&2010 Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 hehe, dumt spørsmål kanskje hehe, men jeg har mange venner og bekjente på facebook som jeg egentlig har lyst å dele det med, men så klarer jeg ikke helt. TENK om det skjer noe..Men er jo 13+4 nå så sjansene er jo store på alt går bra! Når annonserte dere nyheten, selvøflgelig ikke bare på facebook, men det er jo der det skjer nå til dags ;D Ga også klarsignal til foreldre at de kan fortelle det igår, er vell ikke bare fordi det KAN gå galt, men så er det jo veldig morro å ha en så stor hemmelighet også!
gutt09+*11 Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 I uke 18 etter ordinær ultralyd.. Da fikk vi vite kjønnet
Babyboy<3 Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er ikke selv på facebook, men jeg har en storesøster (22år) Som er det (vi har mye fellesvenner) gleeeder seg helt sinnsykt til og bli tante, Så når jeg merket at jeg ikke hadde fått mensen var jeg 1 mnd på vei, så ringte jeg min mor og fortalte (da det var sjokk da jeg ikke har blitt gravid på 6 år) Var usikker på om vi skulle beholde ungen tilogmed, men Gleden min familie fikk var ustoppelig:P så dagen etter jeg fortalte det viste nesten alle det:P Hadde ikke tenkt og sjule det, men min søster kunne ventet ihvertfall til vi var ute av den "fare sonen" de 3 første mnd. men men, nå vet alle det. og flere enn det også sikkert
Anja83 Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg ropte det ut på facebook etter den ordinære ultralyden (har forsøkt over 2 år å bli gravid, og hatt en SA, så turde ikke før det). Men gleden var sååå stor da jeg endelig kunne rope det ut til "hele verden". Og det er jo så hyggelig med facebook, for da fikk jeg plutselig en hel haug av hyggelige gratulasjoner. :-)
Vimsetrollet Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg ropte det aldri ut på facebook, men slapp det ut litt og litt... Liker best å si det til folk personlig jeg da. Ble kjempeskuffa da jeg måtte lese på facebook at svigerinna min hadde forlova seg.
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 Er 19 + 3 men ikke offentliggjort det på nettet. Jeg holder det faktisk litt Facebook hemmelig ettersom jeg ikke skjønner hvorfor alle skal vite at jeg er gravid. Men jeg sier det jo til mine venninner og sånt i det daglige
FrkBomst&Frø Skrevet 3. oktober 2009 #8 Skrevet 3. oktober 2009 16 fullgåtte i dag, vi holder det fremdeles hemmelig. Som du sier er det moro å ha en hemmelighet i magen Men, nå er det ikke lenge før størrelsen tvinger oss til offentliggjøring, bl.a. på jobben... gruer meg litt til det. Jeg har ikke behov for å skrike det ut til hele verden, hvertfall ikke facebook. Regner med jeg nevner det der da vi passerer termindato. Jeg har fortalt totalt fire venner + mamma og bror, og jeg merker hvor viktig det er med øyekontakt i samtale med folk. Disse fire vennene mine har en tendens til å prate til magen min når jeg treffer på dem nå...
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 3. oktober 2009 #10 Skrevet 3. oktober 2009 Etter uke 12 så skrev jeg på statusen min på Facebook: " Nybakt tante & 4barnsmamma i 2010 " Min brors forlovede har termin i januar og jeg har termin i mars... Så mamma fikk litt av ett sjokk da hun fikk vite at hun skal bli mormor til 5 barnebarn over nyttår. ( jeg har 3 fra før)..
Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #11 Skrevet 3. oktober 2009 Skrev det når jeg fant det ut Da var jeg 6 uker på vei
_Amanda_ Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg kommer ikke til å offentliggjøre det på facebook. Det blir altfor privat for meg å skulle dele noe så personlig med så mange mennesker.
Elis84 Skrevet 4. oktober 2009 #13 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg skreiv det etter den ordinære ultralyden i uke 21.
Symbio Skrevet 4. oktober 2009 #14 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg slettet meg fra facebook for snart et år siden, å når folk spør hvorfor iall verden jeg har gjort det?? (som om jeg var gal for å gjøre det..) De får jo ikke vite noenting om meg da. Svarer bare tilbake; om folk er så nyskjærrige på hvordan det går med meg får de bare ringe eller komme på besøk. kommer ikke til å skrive noe om min graviditet på msn engang. men sånn er det jeg vil ha det:)
Lillegull2008&2010 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 4. oktober 2009 Morsomt å vente helt til ultralyden vet ikke om jeg klarer det, men har lyst! det blir hele 6 uker til det, oi, nei da blir det nok litt før
miemamma Skrevet 4. oktober 2009 #16 Skrevet 4. oktober 2009 Enig med deg Amanda, vil heller ikke dele det på facebook. De jeg vil skal vite det forteller jeg det til, resten er det ikke så farlig med. Synes også det er alt for privat til å deles på facebook.
Sommerfugl82 Skrevet 4. oktober 2009 #17 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har ikke gjort det enda, og er 22 uker på vei. Synes ikke alle sammen har noe med det, og liker tanken på at det fortsatt er kun mine nærmeste venner og familie som vet det. Jeg har bedt dem pent om å ikke kommentere noe på facern, og det respekterer de:)
Helene_87 Skrevet 4. oktober 2009 #18 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har ikke lagt det ut på facebook og kommer ikke til å rope det ut i statusen min heller! Blir litt rart syns jeg. Er i uke 20
Tessa-81 Skrevet 4. oktober 2009 #19 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg gjorde det i går. Er i uke 17. Hadde tenkt å vente to uker til, men nå klarte jeg ikke vente lenger.Skrev det mer som en liten gåte enn som utrop sånn sett.
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 4. oktober 2009 #20 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg gjorde det 14+1. Har mistet 3 ganger tidligere, men i uke 14+1 var vi på Volvat, og alt var i skjønneste orden, så da fortalte vi det. Pluss at vi skulle i bryllup den helgen med masse familie, så da ville det jo kommet ut uansett. Var veldig koselig med så mange gratulasjoner!!
* * felicia** Skrevet 4. oktober 2009 #21 Skrevet 4. oktober 2009 Enig, jeg synes det var kjempekoselig å legge det ut på facebook. Er jo bare gamle og nye venner + familie jeg har som venn der inne. Hadde egentlig lyst til å rope det ut mye før jeg, hehe. Har også mistet 3 ganger, så jeg ventet til jeg var over de første 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå