Gå til innhold

spontan abort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

våknet i morges med litt blødninger da jeg gikk på toalettet.. ringte legen, som mente det mest sannsynlig var en spontan abort. Bestilte time til meg på sykehuset, og jeg skal dit på mandag å sjekke....

Er i uke 8, og har ikke hatt smerter... er barn nr 2.. og hadde ingen blødninger i forrige svangerskap..

må man ikke blø ganske mye for at det skal være abort? synes det er lenge vente til mandag før jeg får noen svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Skjønner godt du er nervøs og ønsker å få noen svar med en gang..Har du prøvd muligheten for å dra på legevakten? Greit å bare få sjekket det ut tenker jeg...Høres jo rart ut at du ikke skal merke det mer enn bare en liten blødning når du er såpass som to mnd på vei...

 

Jeg har lest litt om dette og det er godt mulig at det er bare en liten blødning, og at du fremdeles er gravid, men som sagt dette er bare noe jeg leser om på de forskjellige nettsidene jeg har vært innom...

 

Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at alt er i orden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:) har trålt over nettet etter svar selv, synes det va litt kort å bestemt svar fra legen jeg fikk.. sa det ikke var noe de kunne gjøre på legevakten, så fikk vente til mandag for sjekk på sykehuset..

Leste en plass at med slike små blødninger/grums kunne det være tvillinger.. vet ikke.. får bare vente til mandag, selv om jeg synes det virker lenge... har ikke blødd noe mer idag heller..så er optimistisk, tross legens bastante svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg har akkurat hatt en blødning selv, og har vært en kjapp tur hos legen.. de hadde ikke ul-utstyr så fikk ikke sjekket ordentlig.. men han sa at det kunne enten være starten på en sa eller rett og slett bare en lien blødning.. for tidlig å si! Så nå sitter jeg og venter på at det enten skal gi seg eller at det skal tilta og at jeg skal få magesmerter.. kjipt følelse.. jeg tror jeg må ringe legen igjen på mandag og høre om jeg kan få komme på ul..

 

lykke til!! krysser fingrene for oss begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt blødning i 1 uke, og magesmerter, og er rimelig sikker på at jeg har en sa, iallfall..

 

Men er visst veldig vanlig med blødninger i begynnelsen av svangerskapet, så krysser fingrene for at det er helt ufarlig hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det med dere jenter? har dere fått noe mer svar??

 

Jeg skal på ul i morgen (privat).. forventer egentlig dårlige nyheter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er så glad!!:) var på UL på mandag, og der kunne de se liv!:) hørte fosterlyden, og alt var bra. Men er nok bare 6 eller 7 uker på vei, og ikke 8 som regnet etter menstermin. Er bare glad alt er bra. mulig jeg må melde meg over i juni klubben nå da hehe..

Legen mente blødningene var rester i livmoren etter siste menstrasjon, eller etter sex, sammentrekninger i livmora og ingen grunn til bekymring:)

hvordan gikk det me deg HopefullySoon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...