Gå til innhold

Hvordan er livet deres etter at dere fikk barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk en nydelig gutt for ca 1 år siden, og han er jo såklart mamma og pappa sin gullgutt;) MEN hadde på ingen måte trodd at det skulle vært så krevende som det er, det innrømmer jeg! I hvertfall i disse periodene hvor man får utrolig lite søvn. Er egentlig et søvnmonster jeg hehe.. Så det ble en stor omvending!

Blir nok et par år til neste skatt, men flere skal vi ha;) I hvertfall et søsken til. Jeg og samboeren har det jo bra sammen, men er jo klart at vi blir fortere sure, slitne og gir hverandre mindre oppmerksomhet. Men vil tro det er likt for alle:)??

Nå er vi ute i jobb igjen begge to, og trives bedre med å kombinere det å ha familie og jobbe, enn å bare være hjemme. Er nok for rastløs til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!!

Fikk allerde barn som 19 åring så jeg vet ikke om noe annet voksenliv.

Har nå tre barn. 12,8 1/2 og 1 år..Er gift og jobber 100%.

Hverdagen består av jobb, skole, barnehage, fotballtrening, håndballtrening, tae kvon do, kamper, husarbeid og matlaging... Og så har vi besøk av venner og famile eller går på besøk.

Ett åringen sover heller ikke så godt på natten så man er jo konstant trøtt..

Men jeg og mannen min klarer likevel å gi hverandre oppmerksomhet, ett klaps på rompen på kjøkkenet under matlaging, ett kyss i forbifarten i gangen og kanskje litt kos i sofakroken om kvelden... Og alltid, alltid en nattakos og klem..

Tror det gjelder å bare gi oppmerksomheten i nuet og ikke vente på at man "får tid"..

Skrevet

Jeg synes livet er stort sett som før jeg... Litt mindre fest og fyll, litt mer turer i skog og mark med familien. Litt andre prioriteringer av fritiden bare... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...