Gå til innhold

Test av vinterdresser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, er det mulig...

Skrevet

Å jeg har kjøpt friends skoa som var best i test i fjord, men kom dårligst ut i år .. er bare tull og tøys de testene hele tiden.

Hvorfor tester de ikke truser og sokker osv?

Hvor mye utflod tåler de , går mensen blod ut av de osv...

Skrevet

Kjøpte dress på Maxi mat til 199 kr jeg

Mywearyoung heter merke

Skrevet

Kjøpte dress på Maxi mat til 199 kr jeg

Mywearyoung heter merke

Skrevet

Kjempe flott at det er en så bra dress der ute som heller ikke koster skjorta, men jeg var å så på den og etter min mening var den veldig stiv, så jeg kjører Reima iallefall et år til, så kjøper vi friends dressen senere heller. Nå når han bare er 1 år er det meget viktig med beveglighet også.

Skrevet

Jeg kommer aldri tilå kjøpe noe Friends dress, samme hvor bra den kommer ut i test. Jeg har mine egne tester jeg froholder meg til :)

Shoot me, but talk too my hand!!

Skrevet

Syns de har altfor få måleparamtere og mange dresser som ikke er på det norske markedet, hvorfor er ikke troll og ticket med for eksempel?

Og vekt og bevegelighet er også et veldig viktig parameter, særlig for de bittesmå som ikke er helt stødige enda. Personlig liker jeg ikke coop dressen og foretrekker Reima og Ticket. Og prismessig er det ikke så ille, har aldri kjøpt en dress til 1600, har kjøpt de på salg året før og ticket har jeg importert fra danmark. Dessuten selger man disse igjen på finn for 4-500 kroner så totalregnestykket blir slettes ikke ille, og det som er viktigst er jo at barna er varme og komfortable.

Skrevet

Friends dressen fungerte glimrende på min kresne 3 åring ihvertfall.

Skrevet

Syns du ikke den var noe stiv og tung? Får man kjøpt disse på smartclub også?

Skrevet

Har alltid Reflex sin. Har funket i alle år, selv om resultatene har vært forskjellige. De er myke og slitesterke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...