Kliko Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Tror nemlig vi har det litt kaldt. Tipper det er mellom 16 og 18 grader der. Elias har astma så vi har det kaldt fordi han da ikke blir tett, er bare litt usikker på om det er litt for kaldt..Har jo sjekke om han er kald på natta, og det er han jo ikke =) Hvordan er det hos dere??
Stolt alenemor til tre små Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 I boka jeg fikk på Ahus, står det at baby'er sover beest når det er mørkt og kjølig (ca.17-18 grader) på rommet.. Så da er jio det du gjør helt riktig.. Vi har det så kaldt som det blir når vinduet står så vidt oppe.. Har ikke sjekket gradene jeg, men vi alle sover veldig godt ( har snuppa på vårt soverom, da vi bare har et soverom)..
mer enn bare mor Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 vi har nå faktisk vært nede i 12 grader vi, og det syns jeg ble litt kaldt for mini.. så nå har vi skrudd på varmekablene i gulvet, men fremdeles vinduet åpent. Tenker å prøve en temperatur på ca 15 grader i rommet... Han har på seg ullpysj, og ligger på lammeskinn, samt har ullteppe og dyne på seg. Da har temperaturen hans vært helt fin, bortsett fra på hendene (de putter han i munnen slik at de blir våte) eller eventuelt om han sparker av seg dyna.. har kjøpt dynepose nå, så da blir det nok bedre. Tror mini har hatt det helt fint, men verre for mammaen som er oppe og brer på han flere ganger for natte
mer enn bare mor Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 mini sover forresten bedre når det er kaldt i rommet....
Kliko Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2009 Okei, da er det jo ikke så ille =) Min også blir kaldt på hendene men det er fordi han alltid ligger å sover på ryggen med hendene oppe ved hodet sitt =) Men er jo ikke is kald heller =) Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe en sånn dyne pose jeg også =) Så han ikke får sparka av seg dyna =)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Det aner jeg faktisk ikke, men lufter ut på rommet hans hele dagen, og lukker vinduet når han legger seg.. I hvertfall nå på denne årstiden. Så lenge ungen ikke er kald så kan det godt være litt kjølig i rommet:)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 VI har det varmt vi Døra på soverommet står jo åpen hele dagen, så er jo like varmt der som i resten av leiligheten. Men vinduet står åpent hele tiden, så får jo litt frisk luft inn Hehe Vet ikke helt hvor varmt det er i leiligheten, men rundt 22-23 grader er det nok sikkert her inne
Trollemor75 Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg leste at 16-18 grader var det beste; og vi prøver å holde det rundt det også. Det virker kaldt nå etter sommeren, men det er samme som vi har alltid pleid å ha det, det er bare høsten som feier over oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå