Gå til innhold

Slimproppen har gått..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har menssmerter, håper virkelig at det skjer noe nå, jeg er så sinnsykt dårlig i magen, skikkelig diare, kvalm og kaster opp =(

Hvor lang tid tok det da din slimpropp gikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gikk torsdag, ikke skjedd særlig etter det, men har tenkt en overdose med kanelstang te idag=)

Skrevet

Det gikk 2 og en halv uke før fødselen startet. Det var jeg bare glad for fordi slimproppen gikk 5 uker før termin!

Skrevet

Glemte å si at det normale er at fødselen starter innen ett døgn etter at slimproppen går. Men det er ikke ett "sikkert vårtegn" det med slimproppen. Dersom fødselen ikke starter i løpet av dagen/natten må du til lege og sjekke om du har urinveisinfeksjon eller noe annet som gjorde at sllimproppen gikk. Det var beskjeden jeg fikk da jeg ringte føden. Good luck! Med mens smertene dine er du nok snart på første ri!!!

Skrevet

Min holder også på å gå, slim med blod i. De siste to gangene har fødselen startet innen 2 dager fra den begynte å gå, så du kan nok være i mål snart.

Jeg har sterke kynnere eller er det modningsrier, aner virkelig ikke, men de er ikke regelmessige i det hele tatt. Jeg har også hatt løs mage de siste to dagene, og det har jeg også hatt de andre gangene før fødselen startet.

Snart er ferdig begge to. Jeg er 4 dager over termin i dag.

Skrevet

Det er jo bare tull at fødselen starter innen et døgn, det sa både lege og jordmor! Det kan ta flere uker etter at slimproppen går, det er ikke farlig og du kan fortsette å ha sex og sånn selv om den er gått. min gikk for en uke siden, og ingen unge har kommet ennå for å si det sånn. Termin i morgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...